۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85005166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۳۳ درصدی مشارکت خیران زنجانی در طرح اکرام ایتام

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میزان مشارکت خیران و مردم نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبل حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است.

روح اله صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به فرآیند اجرایی طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: این طرح از مهمترین طرح های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه توسعه مشارکت های مردمی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: ۲۶ هزار و ۲۸۹ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین با کمیته امداد استان همکاری می کنند.

به گفته این مسوول، در زمان حاضر سرانه دریافتی ایتام یک میلیون و ۵۸۲ هزار تومان و فرزندان طرح محسنین ۶۱۴ هزار تومان در ماه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

وی از هموطنان و خیران زنجانی خواست برای مشارکت در این امر خداپسندانه مشارکت فعالانه ای داشته باشند.

صالحی خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام این نهاد را بر عهده داشته باشند.

هم اکنون بیش از ۲۹ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفری از خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha