۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85005282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین‌گیر شدند

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85005282
قاچاقچیان سلاح در سمنان زمین‌گیر شدند

سمنان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات فراجا دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سیدعلی میراحمدی روز شنبه به رسانه ها اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات فراجا در استان با هوشیاری، تلاش شبانه‌روزی و اشراف کامل اطلاعاتی، فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز را مورد رصد لحظه‌ای قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در یک عملیات پیچیده پلیسی ۲ نفر از اعضای این باند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ میراحمدی به کشف و ضبط ۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز شامل پنج قبضه سلاح وینچستر و ۱۰ قبضه سلاح شکاری تک‌لول از متهمان اشاره و افزود: پرونده در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان سلاح که زمینه‌ساز ناامنی و سلب آسایش مردم در جامعه هستند، با قاطعیت برخورد می‌کند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و یا به سرشماره ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ پیامک ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha