سمیعی: نصیرزاده سالی چند بار اخراج می‌شود/فراموش کردید در داخل باشگاه استقلال مذاکره می‌کردید

تهران- ایرنا- معاونت حقوقی باشگاه استقلال گفت: کاری که علی فتح الله زاده برای جذب ریکاردو آلوز انجام داد قانونی بود اما این وسط مدیرعامل تازه منصوب تراکتور که هرچندماه یکبار از این باشگاه اخراج می‌شود شروع به انواع و اقسام توهین‌ها به مدیرعامل استقلال کرد.

فرشید سمیعی معاونت حقوقی باشگاه استقلال روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در واکنش به مصاحبه هوشنگ نصیرزاده علیه فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: در عرف باشگاهداری زمانی‌ که باشگاهی به بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیگر علاقه‌مند می‌شود بصورت مکتوب درخواست خود را ارائه می‌کند و شرایط جذب را جویا می‌شود، دقیقا کاری که فتح الله زاده برای جذب ریکاردو آلوز انجام داد اما این وسط مدیرعامل تازه منصوب شده تراکتور که هرچندماه یکبار از این باشگاه اخراج می‌شود شروع به انواع و اقسام توهین‌ها به مدیرعامل استقلال کرده که شما فرهنگ مذاکره ندارید.

وی افزود: البته مدیرعامل تراکتور پر بیراه نگفته معمولا در فوتبال ایران اینگونه نقل و انتقالات ابتدا بوسیله دلال‌ها در خفا بسته و وقتی قیمت بازیکن به چند برابر قیمت رسیده آن‌ را به باشگاه درخواست کننده تحمیل می‌کنند. حال در این فضا واقعا باید عذر خواهی کنیم که فتح الله زاده از طریق و روش "دلالیسم "و مروجان آن پیش نرفته است.

معاونت حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: البته از این بابت خوشحال هستیم که آقایان از روش های دیروز خود پشیمان شده اند چرا که هنوز یادمان نرفته است آقایان چند سال پیش در داخل باشگاه استقلال برای انتقال بازیکن استقلال به تیم دیگر شما بخوانید رایزنی می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha