۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۳۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85005564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل جدید حوزه استاندار کردستان معرفی شد

۱ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۳۸
کد خبر: 85005564
مدیرکل جدید حوزه استاندار کردستان معرفی شد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان در حکمی "احسان درویشی" را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل حوزە و روابط عمومی استانداری کردستان منصوب و معرفی کرد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، در حکم اسماعیل زارعی کوشا خطاب به احسان درویشی آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی» منصوب می شوید.

در ادامه ایندحکم آمده است: "تکریم ارباب رجوع، تعامل با ائمه محترم جمعه و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی ، برنامه ریزی و انجام هماهنگی های لازم در رابطه با سازمان های بالادستی، معاونت های استانداری، فرمانداری ها ، بخشداری ها ، شهرداری ها، ادارات، سازمانها، نهادها و بانک های استان، انجام برنامه ریزی لازم در زمینه برگزاری مراودات با مقامات بین المللی، پیگیری، رصد و تحقق در جهت هوشمند سازی فعالیت ها برای نظارت و هدایت مجموعه استان، برنامه ریزی در خصوص برگزاری سفرهای شهرستانی و خارج از استان، انجام امور مربوط به مشاورین، اخلاق مداری و رعایت تقوای الهی در انجام وظایف محوله و نظارت لازم بر رویکرد فسادستیزی در امور جاری و تلاش وافر برای خدمتگزاری اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات مورد انتظار است.

در ادامه حکم احسان درویشی آمده است: بدیهی است معاونین، مدیران کل، مسئولان و عموم همکاران گرامی در راستای ایفای وظایف محوله هر گونه همکاری لازم را خواهند داشت.

استاندار کردستان در این حکم خطاب به آقای درویشی آورده، امید است با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی موفق باشید."

از سوابق درویشی می‌توان به شهردار نواحی سه و چهار منطقه ۲۰ تهران، مدیر بحران منطقه ۲۰ تهران، مشاور رئیس ستاد تخصصی و امور مشاورین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهردار فرون آباد پاکدشت، شهردار مؤمن آباد لرستان، عضویت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور اشاره کرد.

وی با کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه شهرداری‌های الکترونیک کشور در سال ۱۳۹۳ و انتخاب توسط وزارت کشور و همچنین کسب عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ توانست خدمات درخشانی را در عرصه بکارگیری فناوری‌های نوین در مدیریت شهری به شهرداری‌ها عرضه کند.

وی دانشجوی مقطع دکترای تخصصی جغرافیا و برنامه ریزی شهری است. درویشی پیش از این سرپرستی اداره کل حوزه استاندار را بر عهده داشت.

پیش از احسان درویشی، علیرضا خزایی مدیرکل حوزه استاندار کردستان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha