فرماندار سمنان: بیش از ۱۱۵ درصد تعهد اشتغال محقق شد

سمنان - ایرنا - فرماندار سمنان گفت: ۱۱۵ و ۱۸ صدم درصد تعهد اشتغال امسال برای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با وجود ۲ ماه مانده تا پایان سال جاری محقق شد.

محمد بهرامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ابراز داشت: امسال ایجاد ۲ هزار و ۳۷۱ فرصت شغلی از سوی دستگاه‌های اجرایی و واحدهای زیرمجموعه این دستگاه‌ها در شهرستان سمنان هدفگذاری شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه با همراهی مسوولان شهرستان سمنان بر پایه گزارش‌گیری در سامانه ملی رصد، ۲ هزار و ۷۳۱ فرصت شغلی ایجاد شده است.

فرماندار سمنان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) بیشترین سهم در تعهد اشتغالزایی شهرستان سمنان دارند.

فرماندار سمنان: بیش از ۱۱۵ درصد تعهد اشتغال محقق شد

به گفته وی، فرصت‌های شغلی جدید بر پایه اجرای برنامه‌های اشتغالزایی سمنان در حوزه های مختلف از جمله اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، تسهیلات مشاغل خانگی، طرح کارورزی، مشوق‌های بیمه ای، فعالیت‌های تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، کشاورزی و اشتغال بخش دولتی است.

فرماندار سمنان گفت: اشتغالزایی در این شهرستان با تکیه بر مهارت‌آموزی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

به گزارش ایرنا، استان سمنان امسال برای نخستین بار طی دهه اخیر، نرخ بیکاری ۶ و یک دهم درصد و زیر هفت درصد را تجربه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha