۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85006015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدارس نوبت بعدازظهر برخی مناطق استان همدان به علت سرما تعطیل شد

همدان- ایرنا- رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: برخی از مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نوبت بعدازظهر امروز (یکشنبه ۲ بهمن) به دلیل برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل شد.

مهدی جلیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی یک و ۲ همدان، نهاوند، کبودرآهنگ، اسدآباد و قهاوند امروز در نوبت بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

جلیلی از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

وی اظهار داشت: به منظور مدیریت مصرف گاز، مدیران مدارس و آموزشگاه‌های استان همکاری ویژه در مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در برخی شهرها و مناطق استان همدان نیز در نوبت صبح به علت سرما و مدیریت مصرف گاز فردا یکشنبه دوم بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پدیده غالب افزایش ابر و ماندگاری هوای سرد است.

دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha