۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85006051
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد-ایرنا- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: بازنگری طرح هادی در ۱۴ روستای استان با استفاده از منابع اعتباری سفر دولت به استان آغاز شد.

علی اکبر صابری روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مجموع ۳۰ میلیارد تومان برای بازنگری طرح هادی روستایی در سفر رییس جمهور به استان مصوب شد و این منابع قرار است در ۲ سال تخصیص یافته و صرف عمران این مناطق شود.

وی تصریح کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل سفر دولت به استان برای طرح هادی استان تخصیص یافته که این منابع به صورت اوراق اسناد خزانه سه ساله است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اینک بازنگری طرح هادی این ۱۴ روستا با استفاده از این منابع در تمامی شهرستان های استان آغاز شده است.

وی افزود: بازنگری طرح های هادی روستایی استان از محل منابع استانی هم اعتبار دارد که قرار است از محل این منابع، طرح هادی در ۵۲ روستا مورد بازنگری قرار گیرد.

صابری خاطرنشان کرد: اکنون طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه شده و بر این اساس ۷۲۲ روستای استان دارای طرح هادی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: تاکنون طرح هادی در ۱۴۲ روستای استان بازنگری شده و نیازها و تقاضای اهالی آن مورد بررسی قرار گرفته است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha