امام جمعه مهاباد: دشمنان بدانند مردم از نیروهای مسلح حمایت می‌کنند

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: دشمنان بدانند مردم ما از نیروهای مسلح خود به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی روز یکشنبه در همایش تجدید پیمان با سپاه پاسداران افزود: سپاه و بسیج برگرفته از دل مردم و در کنار آنان بوده و در طول خدمت خود از مظلومان داخل و خارج از کشور دفاع کرده است.

وی ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران اضافه کرد: قرار دادن سپاه در لیست تروریستی یکی دیگر از روش‌های جنگ ترکیبی دشمن است که در اصل بر مبنای تحریف واقعیت استوار است.

امام جمعه مهاباد گفت: اقدامات وزین سپاه پاسداران از اوایل تاسیس تاکنون بر کسی پوشیده نیست و به فرموده رهبر انقلاب اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

ماموستا امامی با اشاره به قدرنشناسی اروپاییان یادآور شد: ملت ما بیشترین شهید را در عرصه مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از انتقال مواد به کانال‌های دسترسی اروپا تقدیم کرده در حالیکه کوچکترین وفایی به این نظام نشان ندادند.

وی با بیان اینکه دشمنان هر روز با ترفندی سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: عامل ثبات و اقتدار کشور اتحاد و همبستگی بین مردم و نیروهای مسلح بوده و این وحدت ابدی خواهد بود.

دشمنان تحمل قدرت و اقتدار سپاه پاسداران را ندارند

سرپرست فرمانداری مهاباد نیز در این همایش گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تحمل قدرت و اقتدار سپاه پاسداران را در منطقه ندارد و از اقدامات ضد تروریستی آنها کینه به دل گرفته‌اند.

حسن عباسی با تاکید بر اینکه داعش تروریست دست پرورده آمریکا و متحدانش بود، افزود: نابودی داعش در منطقه یکی از اقدامات راهبردی و مهم سپاه بود که با هدف تفرقه بین مسلمانان توسط غربیان حمایت می‌شد.

امام جمعه مهاباد: دشمنان بدانند مردم از نیروهای مسلح حمایت می‌کنند

وی با بیان اینکه سپاه در همه عرصه‌های خدمت رسانی حضور پیدا می‌کند، گفت: جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران از مظلومان سراسر جهان دفاع کرده و اقدام اتحادیه اروپا خللی در تداوم جهاد و خدمات رسانی به محرومان و مظلومین جهان وارد نمی‌کند.

فرمانده سپاه مهاباد هم در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت شورای اداری شهرستان تاکید کرد: سپاه با هدف مقاومت در برابر ظلم و مردم یاری نهادیده شده و برهمین اساس فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

سرهنگ اکبر نوروزی ادامه داد: نسل کشی در جنگ های ویتنام، افغانستان، سوریه و عراق همگی دال بر تروریست بودن آمریکا را دارد در حالیکه کوچکترین توجهی به این مهم در مجامع بین المللی نشده است.

وی یادآور شد: موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های داخلی و منطقه به خواری در چشم دشمنان تبدیل شده و از آن دل خوشی ندارند.

امام جمعه مهاباد: دشمنان بدانند مردم از نیروهای مسلح حمایت می‌کنند

در ادامه حاضران با سردادن شعارهایی ضمن محکومت اقدام اتحادیه اروپا، پیمان دوباره با سپاه و نیروهای مسلح خود بستند.

طرح افزودن نام سپاه به فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آنا فوتیگا، قانونگذار محافظه کار لهستانی پارلمان اروپا پیشنهاد و در جریان رای‌گیری روز چهارشنبه - ۲۸ دی - در قالب متمم به گزارش یاد شده، اضافه شد.

در این متمم از شورای اروپا خواسته شده که سپاه پاسداران و نیروهای فرعی آن را از جمله نیروهای بسیج و نیروی قدس سپاه در فهرست افراد، گروه‌ها و نهادهای درگیر در اقدامات تروریستی (فهرست تروریستی اتحادیه اروپا) قرار گیرند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha