۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85006126
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شاهرود: ۲۲ بهمن به تمامی اعیاد مناسبتی هویت می‌بخشد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن به تمامی اعیاد مناسبتی هویت می‌بخشد، گفت: سرنوشت اجتماعی مردم در دهه مبارک فجر رقم خورد و این موضوع باید توسط مسوولان برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عباس امینی روز یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسوولان ستادی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: همه‌گیری کرونا باعث شد وقفه‌ای در یادآوری روزهای پیروزی انقلاب به‌صورت میدانی در شهرها به وجود آید اما امسال با برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی و ورزشی این دهه، شور و نشاط اجتماعی دوباره به جامعه باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر امسال باید متفاوت از سال‌های قبل باشد، ابراز کرد: مسوولان شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید همراه و همگام مردم و حضوری موثر داشته باشند.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به اینکه همه مسوولان و مردم با همت مضاعف در رفع نواقص این آیین تلاش کنند، اظهار کرد: یادآوری خاطرات دهه فجر باید برای مردم با رنگ‌ وبوی متفاوتی اجرایی شود.

امام جمعه شاهرود: ۲۲ بهمن به تمامی اعیاد مناسبتی هویت می‌بخشد

تحقق برنامه‌ها در گرو همدلی و امید

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود هم در این نشست گفت: اجرای برنامه‌های دولت با همدلی و امید محقق می‌شود.

ابوطالب جلالی با بیان اینکه حضور مسوولان با همدلی در اجرای برنامه‌های دولت می‌تواند اندک کوتاهی‌ها را جبران کند، افزود: اطلاع‌رسانی به‌موقع از اقدام‌های دولت به مردم، یکی از دغدغه‌های جدی مسوولان شهرستان باشد.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی که اقدام‌ها و برنامه‌های خود را در سامانه ثبت و به‌صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کرده‌اند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی اقتصادی و تحقق طرح هدفمندی یارانه‌ها یکی از برنامه‌های مهم دولت بود که با اطلاع‌رسانی به‌موقع در فضایی همدلانه، همراهی مردم را دربرداشت.

جلالی با تأکید بر اینکه مسوولان با حمایت‌های قانونی از گروه‌های جهادی در فضایی همدلانه طرح‌های دولت را به سرانجام رسانند، ادامه داد: با اطلاع‌رسانی به‌موقع در راستای آگاه‌سازی مردم می‌توان گام‌های موثری برداشت.

وی اضافه کرد: می‌توان با معرفی طرح‌های دولت، فضایی از امید را در بین مردم نهادینه کرد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته چهار طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۵۹ میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان در دهه فجر در شهر شاهرود بهره‌برداری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha