۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85006324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

احزاب اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نشست کنِسِت را تحریم کردند

تهران- ایرنا- نمایندگان احزاب "اپوزیسیون" و مخالفت کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست امروز یکشنبه نشست کمیسیون قضائی کنِسِت (پارلمان) برای بررسی لایحه جنجال برانگیز اصلاحات قضایی این رژیم را تحریم کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، «سیمچا روثمن» رئیس کمیسیون قضائی کنست در حالی تحریم کنندگان را به عدم انجام وظیفه به عنوان عضو این کمیسیون متهم کرد که آنها درست نبودن فرایند بررسی لایحه اصلاحات قضائی را علت تحریم این نشست عنوان کردند.

رئیس کمیسیون قضائی کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به حضور تعدادی از اعضای این کمیسیون در تظاهرات اعتراضی عصر شنبه علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» گفت: بهتر بود آنها به جای داد زدن در خیابان ها، با حضور در این نشست، حرفشان را می زدند.

۲ نفر از افراد حاضر در نشست کمیته قضائی کنست با سروصدا می خواستند مانع از برگزاری آن شوند که از این جلسه اخراج شدند.

«یوآف سگالوویتز» یکی از اعضای حزب اپوزیسیون «یش عتید» به ریاست «یائیر لاپید» که نشست کمیسیون قضائی کنست را تحریم کرده بود، در گفت وگو با «یدیعوت آحارونوت»، این نشست را نمایشی مضحک برای از بین بردن نظام قضائی رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

«یولیا مالینوفسکی» از اعضای حزب راستگرای «اسرائیل خانه ما» نیز در این رابطه گفت: فرایند بررسی لایحه اصلاحات قضائی ناقض پروتکل های مرسوم کنست برای تصویب لوایح است.

اختلافات در کنست و پارلمان رژیم صهیونیستی بالا گرفته و اختلاف بین «یوآف گالانت» وزیر جنگ با «بزالل اسموتریچ» رهبر حزب «صهیونیسم دینی» درباره وضعیت امنیتی کرانه باختری باعث شد که این حزب، نشسست امروز کابینه نتانیاهو را نیز تحریم کرده و در آن شرکت نکند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha