مورینیو باعث جدایی ستاره محبوب رم می‌شود؛ زانیولو در یک قدمی تاتنهام

تهران- ایرنا- نیکولو زانیولو ستاره محبوب باشگاه رم با مورینیو به مشکل خورده است و قصد جدایی از این تیم را دارد.

به گزارش ایرنا، نیکولو زانیولو که از او به‌ عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه ژوزه مورینیو یاد می‌شد از سوی او در فهرست فروش جالوروسی قرار گرفته است. این درحالی است که زانیولو در سال‌های گذشته بین هواداران رم یکی از ستاره‌های محبوب بوده است و از او به عنوان جایگزین فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم یاد می‌شد.

رابطه مورینیو و زانیولو به بن‌بست رسیده و گزارش‌ها حاکی از آن خواهد بود که این بازیکن دیگر نمی‌خواهد برای تیم آقای خاص بازی کند و زانیولو پس از پایان آخرین تمرین رم به جای اینکه با این تیم راهی فرودگاه شود و آماده سفر برای دیدار مقابل اسپتزیا شود، به خانه برگشت و این موضوع باعث عصبانیت شدید مورینیو شد. عصبانیت مورینیو به حدی بود که حاضر نشد برای نشست خبری پیش از بازی با اسپتزیا حاضر شود.

مورینیو باعث جدایی ستاره محبوب رم می‌شود؛ زانیولو در یک قدمی تاتنهام

حال فابریتزیو رومانو اعلام کرده که تاتنهام در حال مذاکره با رم برای انتقال قرضی نیکولو زانیولو خواهد بود. اما رم فقط می‌خواهد پیشنهادات قرارداد دائمی داشته باشد. تاتنهام همچنین آماده است تا یک بازیکن را به عنوان بخشی از قرارداد پیشنهاد دهد.

رم قیمت این بازیکن را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرده است. زانیولو در ۱۷ بازی فصل ۲۰۲۲/۲۳ برای رم موفق به ثبت فقط ۲ گل و ۱ پاس گل شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن خواهد بود که رم با جرارد دلوفئو وینگر ۲۸ ساله و اسپانیایی اودینزه برای جایگزینی زانیولو به توافق رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha