برد ارزشمند شهرداری ارومیه مقابل پیکان تهران

ارومیه - ایرنا - تیم شهرداری ارومیه در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید تا روند موفق این تیم در دور برگشت لیگ ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران عصر یکشنبه در سالن غدیر ارومیه با حضور پرشور هواداران ارومیه‌ای برگزار شد که در پایان، تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل مدافع عنوان قهرمانی به برتری برسد.

ست اول مسابقه را پیکان ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد ولی در ادامه شاگردان سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه در ست دوم، ۲۵ بر ۲۰، در ست سوم ۲۵ بر ۲۳ و در ست چهارم ۲۵ بر ۱۸ پیروز شدند و یک برد شیرین دیگر در روزهای اوج خود کسب کردند.

ششمین برد دور برگشت شهرداری در هفت مسابقه در حالی رقم خورد که جهانگیر سیدعباسی تیمش را با ترکیب سعید مصطفی‌وند، مبین نصری، ولی علیپور، جاوید اسمعیل زاده، محمد هشتوار، اردلان سیدعباسی و میلاد فتاحی و پیمان اکبری در پیکان با ترکیب امیررضا سرلک، حمزه زرینی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی، رضا رضایی و محمدرضا حضرت پور به زمین فرستادند.

حضور قابل توجه هواداران از نکات جالب این دیدار بسیار حساس بود.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۹ برد و ۲۵ امتیاز در رده دهم باقی ماند با این حال برای رسیدن به پلی آف امیدوار تر شد و تیم پیکان با ۱۴ برد و ۴۴ امتیاز و با توجه به نتیجه احتمالی بازی همزمان به رده سوم سقوط کرد.

شهرداری ارومیه هفته بیست و یکم با تیم پاس گرگان دیدار خواهدکرد.

دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه ۳ بر یک به سود پیکان به پایان رسیده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha