معاون استاندار مازندران: با خدمت‌رسانی بی‌وقفه و واقعی فاصله میان دولت و مردم را کاهش دهیم

ساری-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران با بیان اینکه امروز ناامیدی و شکاف میان دولت و ملت مهم ترین ابزار پیش روی دشمن است، تاکید کرد: برای نرسیدن دشمن به اهداف خود باید در این زمینه گام های مهمی برداریم و تلاش کنیم با خدمت رسانی بی وقفه و واقعی فاصله میان دولت و مردم را کاهش دهیم.

به گزارش ایرنا، امید محبی یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل‌ با اشاره به اینکه موضوع بهره وری در استان مازندران با تدبیر برنامه هایی در این حوزه در حال نهادینه شدن است، افزود: باید تلاش کنیم با اتصال زنجیره تولید علم و وارد شدن آن به حوزه تولید بهره وری را در حوزه های مختلف افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین بخش قابل اتکای مازندران در ارتقای بهره وری شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد است که نیازمند توجه ویژه ای هستند، بیان کرد: تمامی دستگاه ها در شهرستان ها باید تلاش کنند تا سهم خود را از توسعه بهره وری در مازندران ایفا کنند.

معاون استاندار مازندران: با خدمت‌رسانی بی‌وقفه و واقعی فاصله میان دولت و مردم را کاهش دهیم

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه کشاورزی و منابع انسانی در مازندران قابل دسترس ترین و مهم ترین منابع برای اجرای طرح های ارتقای بهره وری هستند، عنوان کرد: امروز باید در حوزه توسعه بخش کشاورزی با نگاه تامین امنیت غذایی و حفظ اقتدار غذایی برنامه های منسجمی اجرایی شود و مازندران این ظرفیت کم نظیر را دارد که در این بخش موفق عمل کند.

ایجاد امید و امیدواری در میان مردم، مهمترین وظیفه مدیران

محبی ایجاد امید و امیدواری در میان مردم را مهم ترین وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی بر شمرد و تصریح کرد: در این امر باید هوشیارانه و فداکارانه رفتار کنیم.

معاون استاندار مازندران: با خدمت‌رسانی بی‌وقفه و واقعی فاصله میان دولت و مردم را کاهش دهیم

اجرای طرح بیمه سلامت در ۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار مازندران

وی در ادامه از اجرای طرح بیمه سلامت در ۲ هزار و ۲۰ محله کم برخوردار استان مازندران خبر داد و گفت: دولت سیزدهم در مازندران برای ایجاد چتر حمایتی بیشتر، توسعه بیمه ای در مناطقی که از بیمه برخوردار نیستند را توسعه خواهد داد.

ساختمان‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار گیرد

دبیر شورای اداری استان مازندران با اعلام اینکه ساختمان های بلااستفاده و مازاد دستگاه های اجرایی براساس ماده قانونی توسط دستگاه ها شناسایی و معرفی شوند، افزود: این ساختمان ها می توانند در اختیار شرکت های دانش بنیان تولید محور و توسعه محور قرار بگیرند.

۳۲ روستای آمل پایلوت اجرای طرح‌های اقتصادی و اجتماعی

فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این جلسه گفت: در یکسال اخیر، ۳۲ روستای شهرستان پایلوت اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری با همکاری ستاد فرمان اجرایی حضرت امام راحل و نیز طرح های اجتماعی در حوزه پسماند با همکاری استانداری مازندران شده اند.

سید عباس حسینی با اشاره به اینکه در یی سال اخیر و درطول فعالیت دولت سیزدهم در شهرستان آمل تلاش شده است که توجه ویژه به حوزه دانش بنیان داشته و تحرک جدی در این حوزه ایجاد شود، بیان کرد: ارتباط با گروه ها و عناصر نخبه و تاثیرگذار شهرستان در قالب میزهای تخصصی در آمل پیگیری شده و با توجه به بضاعت اندک اقتصادی، بودجه ای و نیروی انسانی از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد برنامه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بهره برده ایم.

وی با بیان اینکه برای مدیریت شهرستان همه ظرفیت های سیاسی و اجتماعی منطقه در طول یکسال اخیر به مدد گرفته شده و در این زمینه نواقص بررسی و ریشه یابی شده است، گفت: تعریف روستاهای الگو برای حوزه اقتصادی و نیز حوزه اجتماعی از مهم ترین برنامه هایی بود که در طی یکسال اخیر با راه اندازی میزهای تخصصی پسماند، روستا و آمل شناسی در نظر گرفته شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه برنامه کاهش تولید زباله و مدیریت زباله از مبدا در ۲۵ روستای آمل در حال برنامه ریزی و اجرا است، افزود: در این زمینه و با توجه به اینکه مشکل زباله مهم مشکل و معضل شهرستان آمل به شمار می رود برای برنامه کوتاه مدت کاهش تولید زباله در نظر گرفته شده است که اگر همت اساسی در سطح شهرستان شکل گیرد می توان بخش مهمی از زباله تولیدی شهرستان برای سال های آینده را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه تعریف طرح های سرمایه گذاری روستایی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هشت روستای شهرستان از دیگر برنامه های تدوین شده در این حوزه است که امیدواریم بتواند در حوزه کاهش بیکاری در روستاها، کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها و نیز توسعه اقتصادی روستا موثر باشد.

حماسه اسلامی ۶ بهمن سال ۶۰، سرمایه و میراث مردم آمل و مازندران است

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم یعقوبیان امام جمعه شهر آمل نیز در این جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه حماسه اسلامی مردم آمل باید در تقویم انقلاب ثبت و ضبط شود، بیان کرد: باید به دنبال این پرسش باشیم که طی سال ها چرا این افتخار و حماسه مردم به گونه ای تبیین نشده و اهمیت آن برشمرده نشده است که در تقویم ملی و انقلاب جای گیرد.

وی با بیان اینکه مردم آمل هر ساله انتظار دارند که دیدار رهبری به مانند سال ۸۸ برایشان مهیا شود، تصریح کرد: زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مازندران به بهانه سالروز حماسه اسلامی سال ۶۰ آرزویی است که برای آن باید نهایت تلاش و کوشش را بکار گیریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حماسه اسلامی سال ۶۰، سرمایه و میراث مردم آمل و مازندران است، بیان کرد: بنده از رشادت و دفاع مردم آمل، به حماسه و عرفان نام می برم که باید به عنوان الگو تبیین شده و به همه نشان داده شود.

وی با اشاره به دشمنی های دیرینه غرب با ایران، تحریم نهادهای انقلابی را نتیجه رشادت ها و اعتقادات ایرانی ها به حوزه دین و شهادت بیان کرد و گفت: باید بر روی نقاط حساسی که دشمن برای آن برنامه دارد بیشتر مانور داد، دنیا با اسلامیت ایران مشکل دارد و آن را مانع تحقق اهداف خود می داند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه آنها از اسلامیت ما به ستوه آمده اند و این نشان می دهد ما باید بر روی نقاط قوت خود کار کنیم، بر تلاش شبانه روزی مدیران در راستای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha