برد دقایق پایانی آرسنال برابر منچستریونایتد با دبل ادی انکتیا

تهران- ایرنا- جدال تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس و شیاطین سرخ با گل دقیقه ۹۰ ادی انکتیا به سود آرسنال خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در شرایطی دنبال شد که آرسنال صدرنشین میزبان منچستریونایتد رده چهارمی بود. دو تیم در شرایطی رو در روی هم صف‌آرایی کردند که ۳ دیدار اخیر آنها با نتیجه تساوی به پایان نرسیده بود اما تنها شکست آرسنال در این فصل لیگ برابر یونایتد رقم خورده بود.

در دقیقه ۱۷ این بازی مارکوس رشفورد برای شیاطین سرخ گلزنی کرد اما ادی انکتیا در دقیقه ۲۴ کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم بوکایو ساکا در دقیقه ۵۳ میزبان را پیش انداخت ولی ۶ دقیقه بعد لیساندرو مارتینز باگلزنی، مانع شکست منچستریونایتد شد.

برد دقایق پایانی آرسنال برابر منچستریونایتد با دبل ادی انکتیا

در شرایطی که بازی به ثانیه‌های پایانی خود نزدیک می‌شد ادی انکتیا دبل کرد تا میزبان سومین گل خود را به ثمر رسانده و آرسنال در خانه برابر شیاطین سرخ به یک پیروزی دلچسب دست یابد. این گل بعد از بررسی تصاویر کمک داور ویدویی از سوی داور بازی تایید شد تا میزبان در خانه ۳ بر ۲ برنده شود.

با این نتیجه آرسنال با ۵۰ امتیاز به صدرنشینی خود در لیگ فوتبال انگلیس ادامه داد و منچستریونایتد نیز با همان ۳۹ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha