۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85006887
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در همدان منتشر شد

۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۵
کد خبر: 85006887
۷۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در همدان منتشر شد

همدان- ایرنا- مدیر ادبیات اداره کل نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در این استان تالیف و منتشر شد.

«محمد برخوردار» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب تا پایان سال هم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی با بیان اینکه در نگارش آثار دفاع مقدس برای ایجاد انگیزه از نوقلمان استفاده می شود ادامه داد: رونمایی از ترجمه آثار و کتاب های صوتی، نشست نقد کتاب و دیدار با نویسندگان پیشکسوت از برنامه های پیش بینی شده این اداره کل در دهه فجر است.

مدیر ادبیات اداره کل نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر این است که نویسندگان در حوزه دفاع مقدس بیش از پیش وارد شوند و برای ماندگاری اتفاقات، آنرا به رشته تحریر در آورند.

وی اظهار داشت: تهیه و تدوین ۲۳ عنوان کتاب صوتی با موضوعات خاطره شفاهی، داستان کودک، مدافعان حرم و آزادگان و نیز بارگذاری کتاب های صوتی تولیدی در شبکه ایران صدا از دیگر برنامه های اجرایی شاخص این اداره کل در سال جاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha