۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85007210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: نقش ولایت فقیه و مردم در پیروزی انقلاب برای جوانان تبیین شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: نقش و جایگاه رفیع ولایت فقیه و مردم در به ثمررسیدن و پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی در دهه مبارک فجر تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان در دفتر امام جمعه افزود: ولایت فقیه و پشتوانه مردمی ۲ محور و رکن اصلی در پیروزی و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است که باید در برنامه‌های محوری مسئولان و دست اندرکاران ستاد دهه فجر مطرح و بازگو شود.

وی اظهارداشت: مسئولان ادارات و نهادها، دستاوردهای انقلاب را در ایام الله دهه فجر ازطریق فضای مجازی، محیط کار و حتی خانواده‌هایشان بازگو و اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه گفت: دهه فجر متعلق به یک فرد و گروه خاصی نیست و به همه اقشار مرتبط است و باید در برگزاری هرچه باشکوهتر این ایام، متفاوت تر از سال های قبل همگان مشارکت همه جانبه داشته باشند.

صفری افزود: برنامه های امسال برپایه امید آفرینی و جشن و سرور باشد و تلاش شود تا در همه محلات و دیگر نقاط اجرا شود.

فرماندار گناوه از اصحاب رسانه خواست که دستاوردهای ۴۴ سال از عمر باشکوه انقلاب را با دوران رژیم ستمشاهی مقایسه و به اطلاع مردم برسانند.

امام جمعه گناوه گفت: دهه مبارک فجر فرصتی گرانبها برای بیان دستاوردها و گفتمان انقلاب بویژه برای نسل جوان است و به فراموشی سپرده نشود.

فرماندارگناوه: نقش ولایت فقیه و مردم در پیروزی انقلاب برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: در این ایام باید حوادث و رخدادهایی که در طول به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اثرگذار بوده است، بیان شود.

وی اظهارکرد: حضور مسئولان در میان مردم از جمله در مساجد در اولویت برنامه‌های ستاد دهه فجر قرار گیرد.

رکنی حسینی به برنامه ریزی مناسب برای ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: برنامه های معنوی از جمله اعتکاف نیاز نه تنها جامعه ما بلکه بشریت است.

امام جمعه گناوه افزود: تمام ادیان الهی نسبت به اعتکاف پای بند هستند و مختص دین اسلام نیست.

وی بیان کرد: دشمنان از معنویات همچون ولایت فقیه و اعتکاف که انقلاب را نگه داشته است واهمه دارند و تمام تلاش خود را باید به سمت و سوی برنامه های ارزشی و معنوی پیش ببریم.

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر گناوه گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال بر محوریت امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم، گفتمان امام راحل و رهبری معطوف شده است.

ضرغام مردانی افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال متناسب با روزشمار این ایام و با شعار" ایران استوار، ۴۴ سال افتخار" باشکوه تر از سال های قبل برگزار خواهدشد.

وی از مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر و ادارات خواست برنامه های این دهه را در هفته جاری به دبیرخانه آن ارایه دهند.

عبدالرضا محمدی نژاد دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ ارشاداسلامی گناوه گفت: این جلسه با دستور کار مصوبه های جلسه قبل، برنامه ریزی دهه فجر، اعتکاف و سالروز میلاد حضرت علی (ع) و مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار شده است.

وی اظهارداشت: گرامیداشت حماسه ۹ دی، ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی از مصوبه‌های جلسه قبل شورا بود که با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha