۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85007976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گره از مشکلات پنج واحد تولیدی دیگر در همدان گشوده شد

همدان-ایرنا- ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همدان با بررسی کارشناسانه و تزریق نقدینگی گره از مشکلات فرا روی پنج طرح تولیدی و صنعتی دیگر این استان گشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار همدان روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و موانع تولید با تشریح مصوبات و رسیدگی به پنج فقره پرونده در این جلسه اظهار داشت: پرونده اول مربوط به یک مجموعه تفریحی و خدماتی با مشکل بانکی بود که مقرر شد ۲ میلیارد تومان اعتبار در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا با بانک اول تسویه حساب کند و وثایق شرکت نیز آزاد شود.

«علیرضا قاسمی فرزاد» یادآور شد: مشکل شرکت پروتئین ماکیان الوند نیز که با بررسی در ستاد تسهیل با خریداری و نصب تجهیزات مورد نیاز رفع شده بود اکنون برای تصفیه خانه و دفع فاضلاب مهلتی را درخواست کرد و مقرر شد که برای مشکل گازرسانی با مساعدت حق انشعاب را به شکل تقسیط پرداخت کند.

وی تاکید کرد: مشکل بعدی مربوط به یک مجموعه گاوداری ۷۵ راسی بود که قسط آخر منوط به اتصال گاز رسانی بود، مصوب شد که بانک قسط آخر را پرداخت کند.

قاسمی فرزاد گفت: پرونده دیگر مربوط به یک واحد تولیدی کشمش تیزاب بود که در موضوع سرمایه در گردش نیاز به فرصت یک ساله داشت که مقرر شد اقساط بدهی را در ۲ قسط شش ماهه پرداخت کند تا بتواند فعالیت خودش را بدون مشکل انجام دهد.

استاندار همدان ادامه داد: پرورش ماهیان سردابی که در کنار بستر رودخانه شکل گرفته دیگر پرونده بررسی شده بود و مقرر شد در جلسه ای با حضور جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و محیط زیست بررسی های لازم انجام گیرد که به این مجموعه تولیدی آسیب وارد نشود و ورودی و خروجی آب از نظر کیفیت نیز ارزیابی شود.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال و خنثی شدن طرحها و تلاش دشمنان برای ایجاد مانع در مسیر انقلاب اسلامی افزود: دستگاههای اجرایی کشور امسال را متفاوت با سالهای دیگر جشن می گیرند.

وی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر امسال را با افتتاح طرحهای عمرانی، اقتصادی و خدماتی جشن می گیریم تا این طرحها در راستای خدمت رسانی به مردم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha