۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85008060
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

 ۲۲ هکتار از اراضی ملی خراسان‌شمالی رفع تصرف شد 

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان از ابتدای امسال تاکنون ۲۲ هکتار زمین ملی به ارزش ۶۷۵ میلیارد ریال را رفع تصرف و از چنگال متصرفان آزاد کرد.

قاسم قاسمی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت به دنبال تلاش یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل و در اجرای ۳۳ فقره رفع فوری تصرف ۹۵ هزار و ۲۵۵ مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان به ارزش ۴۰۹ میلیارد ریال آزادسازی شده است.

وی افزود: همچنین در اجرای هفت مورد احکام قطعی از سوی مراجع قضایی نیز ۱۲۴ هزار و ۹۹۵ مترمربع به ارزش تقریبی ۲۶۶ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: ۱۸ مورد از این موارد رفع تصرف در شهرستان بجنورد، چهار مورد در شهرستان گرمه، ۶ مورد در شهرستان شیروان، یک مورد در شهرستان راز، سه مورد در شهرستان اسفراین و یک مورد در شهرستان فاروج انجام شد و در تمامی این موارد نسبت به رفع تصرف کامل اراضی ملی اقدام شد.

قاسمی عنوان کرد: همچنین ۶ مورد اجرای احکام قضایی مربوط به شهر بجنورد و یک مورد در شهرستان اسفراین انجام شد.

وی با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

بر اساس این گزراش مساحت زمین های در اختیار یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ۲۷ هزار و ۱۸۵ هکتار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha