۲ هزار و ۶۷۴ ایثارگر در اولویت اعزام به حج تمتع قرار دارند

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از پنج هزار سهمیه حج تمتع ایثارگران برای امسال ۲ هزار و ۶۷۴ نفر در اولویت هستند که شامل افرادی می‌شود که در سال ۹۹ هزینه سفر حج را پرداخت کرده‌اند و به خاطر کرونا از این سفر بازمانده‌اند.

به گزارش ایرنا، سید محمدصادق هاشمی در نشستی که با رئیس سازمان حج و زیارت برای همکاری این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران و اختصاص سهمیه به بنیاد جهت اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به حج تمتع قدردانی کرد و توضیح داد: با توجه به کهولت سن والدین معزز شهدا و جانبازان باید سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش یابد.

سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست بیان کرد: محدودیت‌های سنی برداشته شده و عربستان تاکنون درباره محدودیت واکسن مطلبی عنوان نکرده است.

در این نشست که سیدمستجاد حسینی، مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، مسائلی پیرامون اعزام کاروان ویژه جانبازان، تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، مدت سفر حج، مابه‌التفاوت هزینه سفر برای افرادی که در سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام داشته‌اند و افرادی که در سال ۱۳۹۹ سهمیه دریافت کرده‌اند و اکنون در قید حیات نیستند، بحث و تبادل‌نظر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha