عقب‌نشینی منچستر از جذب مهاجم ناپولی/ یونایتدها به دنبال مهاجم ارزان‌تر

تهران- ایرنا- درخواست یکصد میلیون یورویی ناپولی برای موافقت با انتقال آقای گل فعلی سری‌آ به منچستر سبب شده تا یونایتدها از جذب «ویکتور اوسیمن» عقب‌نشینی کنند.

به گزارش ایرنا، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه، تیم‌های اروپایی برای تقویت تیم‌شان دست به کار شده‌اند، منچستریونایتد یکی از تیم‌های فعال است و اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، پس از جدایی کریستیانو رونالدو در نوامبر گذشته، همچنان به دنبال یک مهاجم است و آخرین خبر از اردوی منچستر حاکی از آن است که ویکتور اوسیمن مهاجم ناپولی در لیست گزینه‌های احتمالی آنها قرار دارد.

شیاطین سرخ همچنین با هری کین، مهاجم تاتنهام هاتسپر هم برای حضور در اولدترافورد در تماس هستند اما خبر می‌رسد که آنها ابتدا به دنبال جذب گزینه‌های ارزان‌تر هستند.

ویکتور اوسیمن مهاجم نیجریه‌ای ناپولی که یکی از هدف‌های یونایتد در فصل نقل و انتقالات زمستانی است، در این فصل درخشان ظاهر شده و با زدن ۱۳ گل به ناپولی کمک کرده است تا این تیم با ۱۲ امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول سری‌آ قرار گیرد.

در حالی اوسمین یکی از گزینه‌های اریک تن هاخ است که باشگاه ناپولی برای موافقت با جدایی این مهاجم ۲۴ ساله، درخواست یکصد میلیون یورویی داشته است، رقمی که سبب شده منچستر فعلا از جذب اوسمین عقب‌نشینی کند.

منچستریونایتد همچنان به ویکتور اوسیمن علاقه‌مند است، اما یونایتدها پس از اینکه ناپولی آخرین مبلغ پیشنهادی‌اش را اعلام کرد، در حال ارزیابی گزینه‌های جایگزین هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha