راه‌اندازی دفتر استانداری در نوشهر به حل درخواست‌های مردمی سرعت بخشید

نوشهر - ایرنا- استاندار مازندران با اشاره به راه اندازی شعبه دفتر استانداری در نوشهر گفت : این دفتر با هدف تسریع در روند بررسی درخواست های مردم در مدت زمان کوتاه و جلوگیری از تردد آنان به مرکز استان از لحاظ اداری راه اندازی شده است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی پور روز سه شنبه در حاشیه دیدار ملاقات عمومی در دفتر نمایندگی استانداری در غرب مازندران مستقر در نوشهر  با بیان اینکه این دفتر در حقیقت با این رویکرد که مسوولان برای تحقق مطالبات مردم به آنان مراجعه داشته باشند، شکل گرفته است، افزود: مشکلات مردم از گذشته تا حدودی رسوب پیدا کرده بود و مسائل مردم غرب استان در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.
استاندار مازندران اضافه کرد: حضور مدیران استانی و محلی در این دفتر یک انسجام خوبی میان مردم ایجاد شد و آن توقع و انتظارات بحقی که از مسوولان استانی داشتند به نوعی برآورده شد.
حسینی پور خاطرنشان کرد : مهم ترین ویژگی این دیدار آن است که مسوولان استانی هفتگی روزهای سه شنبه حضور پیدا می کنند و بدون واسطه مردم با آنان ارتباط برقرار می کنند و مدیران استانی هم با ریز مشکلات مردم آشنا می شوند.
وی با اشاره به بازنگری در طرح های هادی ، انشعابات آب، برق و گاز ، افزود : با توجه به افزایش جمعیت سال ها طرح های در نقاط روستایی اصلاح و بازنگری نشده که باید در این حوزه اقدام شود.
استاندار مازندران خاطرنشان کرد : امروز نوع نگاه مدیران و کارگزاران این دولت مردمی انسجام بخشی و سیاست گذاری برای مازندران واحد ، یکپارچه و بزرگ است.
وی تصریح کرد : بررسی ها نشان داد که در گذشته انسجامی که میان مردم وجود داشته رضایت بخش نبوده که با راه اندازی دفتر این رضایت مندی حاصل شد.
استاندار مازندران با بیان آنکه راه اندازی این دفتر فقط منحصر به ملاقات عمومی مدیران با مردم نیست، گفت : برنامه ریزی شده نشست های تخصصی دیگری هم در این مکان انجام گیرد به عنوان مثال تشکیل برخی از کمیسیون ها که مربوط به غرب استان است در همین مکان شکل گیرد و طرح ها هم در اینجا مصوب شود.
حسینی پور افزود: به نظر می رسد راه اندازی این دفتر طرح تحول منطقه غرب مازندران به همراه دارد و مصوبات و تسهیلاتی که در این منطقه مصوب می شود آینده خوبی را برای غرب مازندران رقم خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دفتر نمایندگی استانداری مازندران در اول دی ماه سال جاری با پیگیری استاندار مازندران دولت مردمی سیزدهم با هدف دسترسی آسان مردم غرب استان به مدیران ارشد مرکز مازندران در سیزدهم دی ماه در نوشهر راه اندازی شده است.

خطرات جاده ای، طولانی شدن رسیدگی به در خواست های اداری و عدم دسترسی آسان به مدیران استانی از دغدغه ها و رویاهای دست نیافتنی غرب مازندران بود که با شکل گیری دولت جهادی سیزدهم و استقرار این دفتر گامی موثر یرای جلوگیری از تمرکز زدایی و توزیع عادلانه خدمات در این خطه غربی مازندران برداشته شد.

غرب مازندران ۲۱ شهر ، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و دستکم یک میلیون نفر نفر جمعیت دارد. نور. نوشهر ، چالوس ، کلاردشت، عباس آباد ، تنکابن و رامسر جزو شهرستان های غربی مازندران است.

امروز چهارمین دیدار مدیران استانی با مردم غرب مازندران در دفتر نمایندگی استانداری مستقر در نوشهر در حال برگزاری است.

برابر آمار از زمان راه اندازی این دفتر تاکنون دست کم ۶۰۰ متقاضی به این دفتر مراجعه داشته اند که بیشترین فراوانی موضوع پرونده های آنان اشتغال ، تسهیلات و بازنگری طرح های هادی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha