عملکرد فارس در حوزه تامین اشتغال بیش از تعهدات انجام شده است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: این استان با ۱۰۷ درصد اشتغالزایی در سال جاری، بیشتر از تعهدات خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کرده است.

به گزارش دریافتی روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در حاشیه گردهمایی یک روزه استانداران سراسر کشور در تهران افزود: بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تایید سازمان تامین اجتماعی کشور و براساس شاخص تعداد افراد بیمه شده جدید امسال، این استان بیش از تعهدات خود موفق به ایجاد اشتغال شده است.
وی ادامه داد: استان فارس در بین استان های بزرگ و همتراز خود در کشور، استان برتر در ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۱ شناخته و معرفی شد.
او اظهار داشت: بدون شک دست یابی به این جایگاه نتیجه همدلی و همکاری و مرهون تلاش مجموعه مدیریتی و کارکنان شریف دستگاه های متولی است که انتظار دارم دستگاه‌های ذی‌ربط در حفظ و ارتقاء این جایگاه کوشش مضاعف داشته باشند.
استاندار فارس افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با هدف بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خدماتی فارس به طور منظم و متوالی با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی، بانک های عامل و متولیان بخش غیردولتی برگزار می شود و با تصمیماتی که در این جلسات اتخاذ می شود بیش از گذشته شاهد راه اندازی مجدد یا افزایش تولید و اشتغال واحدهای مشکل دار در سطح استان خواهیم بود.
ایمانیه گفت: روند رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی راکد در سال جاری با قوت همچنان ادامه خواهد داشت و می کوشیم این واحدها با مرتفع شدن مشکلات به چرخه تولید و خدمت‌رسانی به مردم بازگردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha