۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85008318
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دستگیری عاملان رعب و وحشت در یزد؛ تالار عروسی مختلط پلمب شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سه نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع دسته جمعی در شهر یزد که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.

به گزارش سه شنبه پایگاه خبری پلیس یزد، سردار "عباسعلی بهدانی فرد " اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و در پی ارسال یک فقره پرونده قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب استان پیرامون نزاع و درگیری دسته جمعی و ایجاد بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات اطلاعات پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که با نزاع های دسته جمعی موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی ۳ نفر از عاملان اصلی بی نظمی و مخل نظم عمومی را دستگیر و متهمان را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار بهدانی فرد گفت : پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

پلمب تالار عروسی متخلف در یزد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گفت: ماموران پلیس، یک تالار عروسی را به علت برگزاری مراسم رقص و پایکوبی مختلط پلمب کردند.

سرهنگ "رضا زارع ارنانی" خاطرنشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت غیرمجاز یک تالار عروسی در شهر یزد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک اقدام برنامه ریزی شده پس از اخذ مجوز قضائی این سالن را که تعدادی زن و مرد نامحرم به صورت مختلط در آن به رقص و پایکوبی پرداخته بودند پلمب کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یزد افزود: پرونده ای در این زمینه تشکیل و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

کشف ۹۹ راس دام قاچاق در یزد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۹۹راس دام قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور "یزد-مهریز" خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا برزگر" بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق دام و عرضه خارج از شبکه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی "یزد-مهریز" خاطرنشان کرد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون"بنز" را که با محموله احشام در حال حرکت بود جهت بررسی مدارک متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: در بازرسی انجام شده ۹۹ راس گوسفند زنده فاقد مجوز قانونی که به صورت قاچاق در حال حمل بود کشف شد ؛ در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد؛ کارشناسان ارزش دام های کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

دستگیری ۱۰ خرده فروش موادمخدر در بافق

رییس پلیس بافق یزد گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان طی عملیاتی ۱۰ خرده فروش موادمخدر را دستگیر کرد.

سرهنگ طولابی نژاد تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بافق هدف از اجرای این طرح را آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه بر خرده فروشان موادمخدر در سطح شهرستان عنوان و از همکاری و مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت تشکر کرد و گفت: مرکزفوریت های پلیس ۱۱۰ بطور شبانه روز آماده خدمت رسانی به شهروندان میباشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha