طرح‌های عمرانی استان اردبیل متوقف نشده است

اردبیل-ایرنا-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با وجود محدودیت‌های منابع مالی و حتی شرایط فصل کاری طرح‌های عمرانی این استان متوقف نشده است.

به گزارش ایرنا، سید کمال الدین میرجعفریان روز سه شنبه در بازدید از طرح‌های توسعه بزرگراهی جنوب استان اظهار کرد: در جنوب استان با توجه به شرایط جوی بسیارسردی که حاکم است پیمانکار، مشاور و کارفرمای طرح، هماهنگی‌های لازم را در اجرای سریع طرح‌ها انجام داده‌اند تا در فصل کاری تاخیری در تکمیل طرح‌ها نداشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اشاره کرد و گفت: در طرح‌های بزرگراهی استان با توجه به وضعیت جوی، هم عملیات خاکی و هم ابنیه فنی در حال اجراست و با برنامه ریزی انجام گرفته ، در سال آتی نیز شاهد افزایش طول بزرگراه‌های استان خواهیم بود.

میرجعفریان با اشاره به تامین منابع مالی طرح‌های استان اردبیل از محل منابع تهاتر نفت افزود : امیدواریم در قانون بودجه از محل ظرفیت‌های قانونی کمک های مالی افزایش یافته و شاهد روند پیشرفت هرچه بیشتر طرح‌های عمرانی استان اردبیل باشیم.

وی با بیان اینکه کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی در اولویت قرار گرفته است افزود: حوزه نظارت و ارزیابی با دقت نظر فنی می‌تواند به کیفی‌سازی اجرای طرح‌های عمرانی کمکی مؤثر داشته باشد.

میرجعفریان پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات مصوب از وزارتخانه‌های مربوط و استخراج و اعلام تمامی طرح‌های ملی و استانی دستگاه‌ها از سوی مدیران استان را ضروری دانست و گفت: با جذب اعتبارات مصوب می توان طرح‌های ملی و استانی را در زمان مقرر تکمیل کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین با بیان اهمیت گردآوری اطلاعات مربوط به طرح‌های عمرانی استان ادامه داد: این اطلاعات برای استفاده از فرصت‌های جذب اعتبار و سرعت‌بخشی اجرای طرح‌ها باید در دسترس باشد.

میرجعفریان افزود: اگر آمار و ارقام مرتبط با طرح‌های عمرانی مختلف دستگاه‌های اجرایی در دسترس و بروز باشد، ضمن سهولت در تصمیم‌گیری‌ها از فرصت‌های جذب اعتبار استفاده شده و اجرای آنها تسریع می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha