نماینده ولی فقیه در مازندران: مردم ایران پای پیمان خود با امام و رهبری ایستاده‌اند

ساری - ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم ایران همچنان پای عهد، پیمان و میثاقی که با نظام، امام راحل و رهبری بستند، ایستاده‌اند و این مهم را با حضور در عرصه‌های مختلف بارها ثابت کردهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل که در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران در ساری برگزار شد، افزود: حادثه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ در آمل، مظهر وفای به عهد مردم با انقلاب اسلامی و رهبری است.

وی اظهار داشت: مردم ایران در حماسه ۶ بهمن آمل و دیگر وقایع مهم انقلاب اسلامی با ایستادگی در برابر دشمنان، به عهد و پیمانی که با خدا، نظام اسلامی، انقلاب، شهیدان و امام و رهبری داشتند، به خوبی عمل کردند و آن را در عمل ثابت کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم آمل در حادثه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ به جای فرار، با حضور جانانه خود در خیابان ها، تمام کوچه و خیابان ها را به سنگر تبدیل کردند و با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان کوردل، حماسه ای ارزنده در تاریخ روشن ایران اسلامی ثبت و ضبط کردند.

وی ادامه داد: منافقین کوردل به خیال خام خود فکر می کردند با استقبال گرم مردم مواجه می شوند اما با شکست خفت بار میدان نبرد را ترک کردند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه پایبندی مردم به نظام اسلامی، این انقلاب را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان خیال خام سقوط نظام اسلامی را بارها و بارها تجربه کرده اند و علت شکست های آنان پایبندی مردم به ارزش های والای انقلاب، نظام و رهبری است.

آیت الله لائینی با بیان اینکه در حادثه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ آمل، ۱۷۱ شهید در راه پاسداری از نظام تقدیم انقلاب شد، تصریح کرد: مردم شهر آمل از افتخارات استان مازندران هستند.

وی با اشاره به این وعده خداوند که فرمود " اگر شما به عهد خود وفا کنید من نیز به عهد خود وفا خواهم کرد و شما را از گزند شیطان در امان نگاه خواهم داشت"، گفت: مردم ایران با حضور در عرصه های مختلف اتقلاب بارها این مهم را اثبات رسانند که تا پای جان پای ارزش های نظام، انقلاب و رهبری ایستاده اند و به عهدی که با این انقلاب بسته اند همچنان پایبند هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ناآرامی های گذشته در کشور با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دشمن فکر می کرد که مردم با آنان همراهی خواهند کرد، اضافه کرد: هر چه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد تنور وفاداری مردم به انقلاب همچنان گرم است و این آن چیزی است که دشمنان به آنتوجه نکرده بودند.

آیت الله لائینی گفت: دشمنان بدانند امت اسلامی همچنان به عهدی که با امام، رهبری و شهدا بسته اند تا پای جان ایستاده اند و به آن پایبند هستند و آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

وی بیان کرد: دولت مردمی سیزدهم و مسئولان باید قدر مردم را بدانند و برای حل مشکلات و تابسامانی ها تدبیر کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دولت سیزدهم قدم های بزرگی در طول همین مدت کوتاه برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته اما مشکل اقتصادی مردم باید حل شود.

به گزارش ایرنا، ششم بهمن یکی از مهم ترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است. در سحرگاه ششم بهمن ماه سال ۱۳۶۰ عده ای منافق و مائوئیست از سمت جنگل در قسمت جنوب آمل قصد تصرف این شهر را داشتند که مردم آمل در کمتر از یک روز با مقاومت خود به این غائله پایان دادند. در آن واقعه ۴۱ نفر شهید و صدها نفر زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha