۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85009299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۸ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام شهری سنندج پایان یافت

سنندج- ایرنا- شهردار سنندج گفت: بیش از ۹۸ درصد پروژه‌های نیمه تمام شهری در مناطق مختلف سنندج به پایان رسیده و چند درصد باقی مانده نیز در دست اقدام است.

به گزارش ایرنا، سید انور رشیدی روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در سنندج اظهار کرد: اتمام پروژه‌های نیمه تمام که سال‌ها از شروع آنها گذشته و نیمه‌کار رها شده بود از اولویت‌های مهم شهرداری و شورا در این دوره است و ۲ درصد باقیمانده از این پروژه ها با جدیت در حال اتمام است.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط سنندج اولویت مدیریت شهری است، گفت: در یک سال گذشته مناطق نیمه‌برخوردار به ویژه حواشی شهر با اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه بهره‌مندی از معابر آسفالته، فضای سبز و غیره ارتقا یافته است.

شهردار سنندج در ادامه اضافه کرد: اگرچه پروژه مطالعاتی برای کلنگ‌زنی در سنندج وجود نداشت اما با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و متخصصین فن، کار مطالعاتی چندین پروژه بزرگ متناسب با نیاز شهر به خصوص در حوزه رفع مشکلات ترافیکی انجام شده است.

وی ادامه داد: محور خدمات‌رسانی بر توسعه زیرساخت‌ها در مناطق و نواحی منفصل شهری و محروم است به طوری که در حوزه آسفالت و بهسازی معابر در سال گذشته اقدامات خوبی انجام شد و از اردیبهشت سال آینده این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

رشیدی افزود: در قالب نهضت آسفالت و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است سال آینده ۳۵۰ کیلومتر از معابر و خیابان‌های اصلی و نواحی منفصل شهری سنندج آسفالت و بهسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما ظرفیت بسیار مناسبی برای تسهیل در خدمات‌رسانی و مطالبه‌گری جامعه است، اظهار کرد: آگاهی‌بخشی، روشنگری و اطلاع‌رسانی واقعیت‌ها به مردم وظیفه سنگینی است که رسانه ملی به عهده دارد.



۹۸ درصد پروژه‌های نیمه‌تمام شهری سنندج پایان یافت

انعکاس درست خدمات خانواده بزرگ شهرداری موجب رضایتمندی جامعه می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در این دیدار گفت: انعکاس درست خدمات خانواده بزرگ شهرداری با توجه به گستره فعالیت‌های مختلف این نهاد مردمی، موجب دلگرمی و رضایتمندی جامعه می‌شود.

علی مرادی افزود: نتیجه اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری درست در حوزه خدمات شهری زمینه‌ساز رفاه مردم و رضایتمندی جامعه است و در نهایت مقبولیت و مشروعیت نظام را به دنبال دارد.

وی امید آفرینی با بیان واقعی خدمات نظام را از نیازهای ضروری جامعه دانست و اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های متعددی صورت گرفته و در قالب برنامه‌های مختلف مطالبه‌گری مشکلات و اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌های مختلف دنبال خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار کرد: ما به عنوان مسوولان رسانه ملی در حوزه اطلاع‌رسانی خدمات شهری هرآنچه در توان داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مشارکت بیشتر شورا و شهرداری با صدا و سیما نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهروندی و جلب اعتماد و رضایت شهروندان از مدیریت شهری خواهد داشت.

سنندج مرکز استان کردستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha