۴۳۸ طرح در چهارمحال و بختیاری برای بهره‌برداری در دهه فجر آماده شد

شهرکرد-ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر تاکید کرد: ۴۳۸ در دهه فجر امسال برای بهره برداری آماده‌سازی شده است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری که با حضور دستیار رییس جمهور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد، تاکید کرد: برای اجرایی شدن این طرحها بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

به گفته وی، طرحهای دهه فجر قابل بهره برداری امسال استان ۲ برابر طرحهای بهره‌برداری شده در هفته دولت در چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به مناطق کمتربرخوردار مانند چهارمحال و بختیاری افزود: همزمان با هفته دولت امسال ۳۲۰ طرح با ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

حیدری رفع مشکلات مردم را نیازمند فعالیت شبانه‌روزی و میدانی مدیران و فاصله از مدیریت پشت‌میزی اعلام و تصریح کرد: در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری استقبال و حضور پُرشور مردم با وجود محدودیت‌های موجود بی‌نظیر و ستودنی بود.

وی مردم را قدردان همیشگی دولتمردان دانست و یادآور شد: مدیران باید در بین مردم باشند و مشکلات آن‌ها را به‌صورت مستقیم و میدانی رفع کنند تا مردمی بودن دولت سیزدهم برای گروه‌های مختلف جامعه مشخص باشد.

رییس شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور میدانی مسوولان ارشد دولت سیزدهم در حوادث مختلف اظهار داشت: وحدت، همدلی و تعامل بین مسوولان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باعث خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم و پرهیز از حاشیه‌ها شده است.

وی شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران را بر پایه مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همزمان با بیش از چهار دهه گذشته موفقیت‌های بسیاری را برای کشور حاصل کرده است که باعث خنثی شدن توطئه دشمنان شد.

حیدری ریل‌گذاری مدیران برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف را ضروری اعلام و تاکید کرد: مردمی کردن دولت یکی از موضوع‌های مورد تاکید در دولت سیزدهم است.

وی توسعه کشور بدون حضور مردم را غیرممکن دانست و افزود: حضور مردم در بخش‌های مختلف مدیریتی می‌تواند کشور را به شکوفایی برساند و توطئه‌های مختلف دشمنان در عرصه‌های مختلف را خنثی و بی‌اثر کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به حضور مردم در پای صندوق‌های رای همزمان با تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: مردم کشور همواره در میدان حضور دارند و باید از این فرصت بهره‌گیری و استفاده مطلوب شود.

وی خدمت صادقانه مسوولان را عامل اُمیدواری مردم به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی مختلف رفع مشکلات مردم را در اولویت اصلی خود قرار دهند.

حیدری وجود فساد، تخلف، نااُمیدی در جامعه و ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان را عامل کاهش تاب‌آوری اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: تشریفات، ریخت‌وپاش و تغییر دکوراسیون یک آفت بزرگ برای دولت انقلابی به‌شمار می‌رود که این موارد در دولت مردمی، جایگاهی ندارد.

وی حضور میدانی مسوولان در حوادث مختلف را باعث کاهش خطرات گوناگون دانست و گفت: برگزاری میزهای خدمت، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی و ملاقات‌های عمومی مدیران در میعادگاه‌های نمازجمعه از مصداق‌های مردمی بودن دولت سیزدهم است.

رییس شورای اداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: قبل از فعالیت دولت سیزدهم ۱۵۰ روستا در استان با تانکر آب‌رسانی سیار می‌شد که با طرح جهاد آب‌رسانی در استان با حضور قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) این مشکل به کمترین میزان خود رسیده است.

وی بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران را ضروری دانست و افزود: هم‌اکنون ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ بیمه شده در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که این تعداد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها چهار هزار و ۵۰۰ بیمه شده بوده است.

حیدری به اقدامات مطلوب دولت سیزدهم در در حوزه زیرساختی چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به استان در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به استان، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به جلسه اخیر با معاون اول رییس‌جمهور یادآور شد: در این نشست با حضور وزیران نیرو و جهادکشاورزی، برای رفع مشکل تنش آبی در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha