۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85009439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶۷ تن مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی اشتهارد از شناسایی و کشف ۶۷ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی عزیزی ظهار کرد : این مقدار مواد اولیه قاچاق در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اشتهارد کشف شد.

وی با بیان اینکه این مواد اولیه به صورت غیرقانونی و بدون مدارک گمرکی انباشت شده است،خاطرنشان کرد: این مواد پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم هروئین در کرج

کشف ۶۷ تن مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ علی سلیم پور گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع هروئین در کمالشهر کرج توسط یکی از فروشندگان مواد مخدر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از حصول اطمینان از صحت اخبار و هماهنگی قضایی، ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم و پنج نفر از همدستانش، ۲ کیلو و ۱۲۰ گرم هروئین کشف کردند.

سلیم پور اضافه کرد: خودرو متهم و مقدار قابل توجهی وجه نقد که از فروش مواد مخدر حاصل شده بود نیز با دستور مقام قضایی توقیف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان با تأکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه‌جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در این راستا مرکز پلیس مرکز فوریت‌های پلیسی را در جریان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha