عزیزی‌پور: تحریم وزیر ورزش، اتحادیه اروپا را به هدفش نمی‌رساند/ سجادی نماد ورزش ایران است

تهران- ایرنا- رئیس جدید فدراسیون اسکواش در واکنش به تحریم وزیر ورزش و جوانان توسط اتحادیه اروپا، گفت: تحریم سجادی، اتحادیه اروپا را به هدفش نمی‌رساند چراکه او نماد ورزش ایران است.

‌امیر عزیزی‌پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر اینکه در این سال‌ها دشمنان به هر حربه‌ای متوسل شدند تا کشورمان را با مشکل روبه‌رو کنند، اظهار داشت: تحریم سجادی هم نمونه دیگری از این حربه‌ها است.

وی افزود: دشمنان تصور کردند که با تحریم وزیر ورزش و جوانان برای ورزش کشور مشکل ایجاد می‌کنند و این موضوع از طرفی دیپلماسی ورزش کشور را دچار مشکل کند و از طرفی باعث سرخوردگی ورزشکاران می‌شود؛ اما قطعا آنها به هدف‌شان نخواهد رسید.

رئیس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: سجادی مورد حمایت و وثوق اکثریت جامعه ورزش کشور است و این مسئله نشات گرفته از عملکرد موفق او در این مدت که سکان ورزش کشور را بر عهده داشته است. در دنیا اتفاقاتی رخ می‌دهد که به معنای واقعی جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود و عجیب اینکه اتحادیه اروپا چشم خود را روی این اتفاق می‌بندد.

عزیزی‌پور با اشاره به اینکه یکی از حربه‌های دشمنان تلاش برای جذب ورزشکاران کشورمان بوده، عنوان کرد: دشمنان به جز در یکی دو مورد نتوانستند به اهداف‌شان در این خصوص دست پیدا کنند. شاید یکی از دلایل تحریم وزیر ورزش، همین موضوع بوده است. چرا که سجادی در بین جامعه ورزش، مدیری شایسته به حساب می‌آید و اعتماد متقابلی بین آنها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید به هر شکل ممکن با اقدام شتاب‌زده و کاملا اشتباه اتحادیه اروپا در تحریم سجادی مقابله کرد و در وهله اول به دنبال آگاه‌سازی بود تا همگان متوجه اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا شوند.

عزیزی‌پور اظهار داشت: حمید سجادی ورزشکار، قهرمان آسیا، رکوردار و نماد ورزش ایران است و اینکه چنین فردی با چنین رزومه ایی وزیر ورزش ایران است نشان از اهمیت ما به افراد متخصص دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha