۷ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 5310
کد خبر: 85009471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش نصیرزاده به تحریم وزیر ورزش: این تصمیمات، ما را مصمم‌تر خواهد کرد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران درباره تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا گفت: شعارهای آنان با رفتار و تصمیماتشان متفاوت است. البته اینگونه مسائل موجب مصمم‌تر شدن ما در ورزش می‌شود.

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت‌وگو با ایرنا درمورد تحریم حمید سجادی وزیر ورزش ایران، اظهار داشت: تا به حال از این مدل تحریم‌ها زیاد داشتیم و هر روز ممکن است این تحریم‌ها تغییر کنند. شاید روزی بگویند که یک فدراسیون ما را نیز تحریم کردند اما این رفتار و اعمال اصلا با شعارهای غرب مثل عدم وجود سیاست در ورزش همخوانی ندارد و قطعا ما را در راه خودمان مصمم‌تر و جدی‌تر خواهد کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی ایران در خصوص وجهه ورزشی ایران بین کشورهای دیگر پس از تحریم وزیر ورزش عنوان کرد: چهره‌ ایران با این تصمیمات خراب نمی‌شود. ما در فدراسیون جهانی بدنسازی جایگاهی داریم که ایرانیان به آن افتخار می‌کنند. چند سال پیاپی در این رشته قهرمان جهان شدیم و همچنان هم هستیم و با این وضعیت حضور ایرانیان در این رشته برای فدراسیون جهانی بسیار مهم است.

اتحادیه اروپا چند روز قبل با صدور بیانیه‌ای جزئیات چهارمین بسته تحریمی علیه ایران را که به بهانه مسائل حقوق بشری در شورای وزیران امور خارجه این اتحادیه تصویب شد، ارائه کرد.

اتحادیه اروپا ۱۸ شخصیت و ۱۹ نهاد ایرانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داده که نام «سید حمید سجادی» وزیر ورزش نیز به دلیل آنچه فشار روی ورزشکاران ایران عنوان شده، به این فهرست افزوده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha