۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85009584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان اماکن دولتی در بیرجند متلاشی شد

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۲
کد خبر: 85009584
باند سارقان اماکن دولتی در بیرجند متلاشی شد

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از انهدام باند سارقان اماکن دولتی خبر داد و گفت: سرقت‌ها بیشتر از دستگاه‌های خدمات‌رسان مختلف در حوزه شهری و برون شهری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ حسن شجاعی‌نسب روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی باند سه نفره سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.

وی از کشف اموال مسروقه نیز خبر داد و گفت: سرقت‌های انجام شده بیشتر از سازمان‌های خدمات‌رسان در حوزه شهری و برون شهری بوده که اقلام و تجهیزات آنها به سرقت رفته است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ادارات و شهروندان هوشیارتر و با جدیت بیشتر در جهت مراقبت از اموال خود تلاش کنند و اقدامات ایمنی و محافظتی لازم را انجام دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال ۲۷ طرح منطقه‌ای مقابله با سرقت در استان اجرا شده که در این رابطه بیش از سه هزار سارق دستگیر شدند همچنین ۳۰ باند سرقت متلاشی شده است.

سرهنگ شجاعی‌نسب گفت: ارزش اموال سرقتی کشف شده از ابتدای امسال بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال برآورد شده و بیشتر سرقت‌ها در خراسان جنوبی از نوع خُرد بوده است.

وی افزود: با تلاش همکاران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شده‌ایم بیش از ۷۰ درصد سرقت‌ها را کشف کنیم و پلیس برای حفظ نظم، امنیت و آرامش مردم شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha