۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85010105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: زنجان در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو است و تاکنون هم عملکرد قابل قبولی داشته است

محسن افشارچی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن این استان افزود: حجم کار در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان بالا بوده و پیشتاز بودن در کشور باعث شده است مشکلات این بخش بیشتر درک و راهکارهایی برای آن تدوین شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های خدمات رسان نیز باید با همتی مضاعف پای کار باشند و به کم شدن مشکلات طرح نهضت ملی مسکن بیش از پیش کمک کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح عظیم باید دستگاههای خدمات رسان همراهی و همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند، گفت: دستگاههای خدمات رسان (آب و فاضلاب، برق و گاز) زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کنند و بهانه‌ای از این شرکت‌ها را قبول نمی کنم چرا که تنها هدف مسوولان استان در این بخش خانه دار کردن هرچه زودتر مردم است.

افشارچی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی استان شبانه روز با تیم کاری خود برای اجرای بهتر این طرح عظیم فعالیت می کنند ولی باید دستگاههای خدمات رسان ویژه با این اداره کل همکاری کنند تا برنامه ها به خوبی پیش برود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نیز در این خصوص گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به طور میانگین بیش از ۳۰ تا ۴۰ درصد است و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ها در بهترین حالت و کمترین زمان ممکن به مرحله تحویل برسد.

اصغر اسماعیلی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۷ هزارو ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دست احداث است، افزود: از این تعداد حدود ۱۶ هزار واحد در شهر زنجان در دست اجراست.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق زنجان احداث می شود، خاطرنشان کرد: تعداد محدودی از این واحدها قبل از پایان سال قابل افتتاح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha