توسعه ۱۷ هکتاری شهرک صنعتی ۲ اردبیل تصویب شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با نظر هیات‌ مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه شهرک صنعتی ۲ اردبیل با وسعت ۱۷ هکتار مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

روح‌الله برادران حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توسعه و یا ایجاد یک شهرک و یا ناحیه صنعتی، پس از طی مراحل تصویب در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و همچنین تصویب در هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران قابلیت اجرایی دارد و امیدواریم شاهد رونق تولید و اشتغال در این شهرک باشیم.

وی با با بیان اینکه ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید و نواحی صنعتی بالای ۵۰ هکتار، نیازمند تصویب در هیات وزیران است، افزود: برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هم نظر هیات وزیران و هم نظر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در توسعه اراضی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران، مثبت بوده است.

برادران حیدری ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌های صنعتی، نیازمند توسعه شهرک‌های جدید در استان هستیم چرا که تحقق این امر در مرکز استان و شهرستان‌های تقاضامحور ضروری است.

وی اظهارامیدواری کرد با همراهی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه اراضی موردنیاز سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی در استان فراهم شود.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی این استان ۲۰ درصد در بخش‌های مختلف افزایش یافته است، ادامه داد: این شرکت تلاش کرده با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های عمرانی متنوع، زیرساخت‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم کند.

وی افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در سال گذشته در اکثر شاخص‌های ابلاغی جزو استان‌های موفق و برتر بوده است.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha