شاه‌ماهیِ فتح‌الله‌زاده، رونالدوی دسته دوم شد

تهران- ایرنا- مهاجم برزیلی مدنظر استقلال به لیگ دسته دوم عربستان رفت تا مشهورترین ستاره‌ این لیگ شود و نقش رونالدو را در این سطح بازی کند.

به گزارش ایرنا، ژو، ستاره‌ ۳۵ ساله‌ اسبق تیم ملی برزیل و باشگاه‌های منچسترسیتی، اورتون، کورینتیانس و ... که مدنظر باشگاه استقلال و علی فتح‌الله‌زاده قرار داشت، با عقد قراردادی به تیم دسته دومی الجبلین در فوتبال عربستان پیوست.

مدیرعامل استقلال چند شب پیش در یک برنامه‌ تلویزیونی کدهایی درباره‌ جذب یک ستاره‌ شناخته‌شده‌ برزیلی داد که در لیگ برتر انگلیس بازی کرده و آن بازیکن ژوآئو آلوس ملقب به ژو بود. بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برای سلسائو بازی کرد و سابقه‌ بازی در لیگ برتر انگلیس و گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را هم در کارنامه‌ خود داشت.

با این وجود عدم اجازه‌ استقلال برای جذب بازیکن خارجیِ شاغل در خارج از ایران باعث شد تا ژو به پیشنهاد باشگاه دسته دومی حاضر در فوتبال عربستان پاسخ مثبت بدهد و به نوعی نقش کریستیانو رونالدو را در آن سطح بازی کند.

این بازیکن ۳۵ ساله پیش از این در تیم سیارای برزیل عضویت داشت اما به دلیل نمایش ضعیف و حواشی‌ که داشت قراردادش تمدید نشد.

شاه‌ماهیِ فتح‌الله‌زاده، رونالدو دسته دوم شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha