۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85010391
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85010391
۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

کرمانشاه - ایرنا - همزمان با برگزاری رزمایش کشوری اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره)، ۳۵۰ سری جهزیه در کرمانشاه به مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان کرمانشاه اهدا شد.

به گزارش ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه در آیینی که به همین مناسبت روز پنجشنبه برگزار شد اظهار کرد: این تعداد جهیزیه همزمان با رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در این استان برگزار می شود.

«پیمان ترکمانه»، از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش به عنوان یکی از ماموریت‌های مهم کمیته امداد یاد کرد و افزود: تأمین جهیزیه گامی در راستای تسهیل ازدواج است و با جدیت این اولویت را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در همین راستا امسال ۲ هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش امداد استان توزیع شده است.

ترکمانه گفت: جهیزیه‌های اهدایی شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی به ارزش هر سری ۳۲.۵ میلیون تومان است.

وی تاکید کرد: با اهدای این سری جهیزیه‌ها، پشت نوبتی‌های جهیزیه در استان صفر شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه از همراهی همیشگی خیرین و کمیته امداد امام (ره) کشور که سهم قابل توجه‌ای در اهدا این جهیزیه‌ها داشته‌اند، قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۸۲ هزار خانوار با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در این استان زیر پوشش چتر حمایتی این نهاد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha