۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85010470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در برابر هوادار یک غایب دارد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم هوادار می‌رود.

هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل هوادار صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار با تیم هوادار علی دغاغله را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه عقیل کعبی به تمرینات برگشته است افزود: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی ندارند و در شرایط خوبی به سر می‌برند، افزود: دیدار با تیم هوادار با حضور ۳۰ درصد تماشاگر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم از مسابقات آینده امتیازات خوبی کسب کنیم گفت: همواره قدردان هواداران هستیم و امیدوارم با برد مقابل هوادار، بتوانیم پاسخ حمایت‌های آنها را بدهیم.

تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۹ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. همچنین هوادار با ۱۸ امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و هوادار از ساعت ۱۶ روز جمعه هفتم بهمن ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha