۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۴۶
کد خبر: 85010751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نگرانی سازمان ملل از جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در جنین

تهران-ایرنا- مقام ارشد سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه روز پنجشنبه پس از شهادت ۹ فلسطینی در حمله نظامی رژیم صهیونیستی گفت که از ادامه چرخه خشونت در کرانه باختری اشغالی "عمیقاً نگران و متأسف" است.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از تارنمای سازمان ملل , تور ونسلند شهادت فلسطینیان در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک اردوگاه پناهندگان در شهر جنین را «نمونه بارز» دیگری از تشدید خشونت توصیف کرد.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل گفت: "از ابتدای سال جاری مانند سال گذشته, ما همچنان شاهد سطوح بالای خشونت و سایر روندهای منفی هستیم.

وی خواستار کاهش فوری تنش شد تا از تلفات بیشتر جلوگیری شود.

ونزلند از مقامات اسرائیلی و فلسطینی خواست تا آرامش را برقرار کرده و از خشونت بیشتر خودداری کنند.

به گزارش ایرنا, حمله امروز پنجشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، شدیدترین عملیات نظامی رژیم نامشروع تل آویو از زمان تشکیل کابینه افراطی نتانیاهو در پایان ماه گذشته میلادی و خونین‌ترین عملیات آن در اردوگاه جنین در چند سال گذشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز در تارنمای خود گزارش داد: به دنبال حملات گارد ویژه اسرائیل در جنین، ارتش خود را برای هرگونه تنش احتمالی در کرانه باختری آماده می‌کند.

پیش از این جنبش جهاد اسلامی نسبت به هرگونه جنگ قریب الوقوع در نوار غزه در صورتی که عملیات نظامی اسرائیل در اردوگاه جنین متوقف نشود، هشدار داده بود.

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت ۹ فلسطینی و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر داد و اعلام کرد که حال ۴ تن از مجروحان وخیم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha