۷ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۴۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85010806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مقاومت از مقابله با جنگنده های صهیونیست در غزه خبر دادند

تهران- ایرنا-گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس بامداد جمعه اعلام کردند که پدافند هوایی این گروه با جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان نوار غزه مقابله کرده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، این گردانها اعلام کرد که این مقابله با موشک های زمین به هوا و با پدافند هوایی صورت گرفته است.

از سوی دیگر رسانه "حدشوت حموت" از شلیک موشک های ضد هوایی برای مقابله با جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که درحال بمباران اهدافی در نوار غزه است.

این پایگاه عبری زبان همچنین با تأیید حملات موشکی و راکتی مقاومت از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیستی، افزود که هشت موشک از این باریکه شلیک شده که سه موشک به سوی عسقلان، سه موشک اشکول، یک موشک شاعر به نجف و یکی نیز به "کفار غزه" شلیک شده است.

این مقابله پس از آن صورت گرفت که شاهدان عینی گفته اند که جنگنده های رژیم صهیونیستی یک مرکز متعلق به نیروهای مقاومت در مرکز نوار غزه را ۱۵ بار بمباران کردند.

مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضد هوایی های گروه های مقاومت فلسطین در آسمان شمال نوار غزه در مقام مقابله با جنگنده های رژیم صهیونیستی برآمدند.

این منابع گزارش دادند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خانیونس شلیک کردند.

شاهدان عینی همچنین از خسارت مادی به چندین منزل در نتیجه بمباران شدید رژیم صهیونیستی در حمله به اهداف متعلق به گروه های مقاومت در مرکز غزه خبر دادند، هرچند گزارشی از تلفات جانی این حملات منتشر نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha