جهاد اسلامی: درمقابل صهیونیستها دست بسته نیستیم/ زمان و مکان جنگ آینده را ما تعیین می کنیم

تهران – ایرنا – یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت در برابر جنایت های اشغالگران ناتوان و دست بسته نیست.

داوود شهاب روز جمعه در گفت و وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا افزود: موشکباران شب گذشته شهرک های صهیونیست نشین نزدیک نوار غزه یک پیام هشدار کوچک از طرف مقاومت به دشمن صهیونیستی بود.

وی اضافه کرد: ما دفاع را حق طبیعی و قانونی خود می دانیم و هرگز از این حق چشم پوشی نمی کنیم و کوتاه نمی آییم.

شهاب گفت: ملت فلسطین در سراسر سرزمین فلسطین در کنار مقاومت و خواستار مقاومت و پاسخگویی به جنایت های اشغالگران است و تظاهرات روز پنجشنبه در مناطق مختلف تاکیدی بر اتحاد بر محور و راه مقاومت بود.

وی تصریح کرد: موشکباران شب گذشته، پاسخ ما به جنایت های اشغالگران در جنین نبود بلکه پیام هشداری بود برای این رژیم فاشیستی زیرا با ادامه این جنایت ها ما به زودی به سمت یک درگیری خواهیم رفت که ممکن است هر لحظه آغاز شود.

مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: مقاومت در نوار غزه قدرتمند است، امکانات موشکی و رزمی گسترده ای در اختیار دارد و رزمندگان مقاومت نیز خوب آموزش دیده اند و در انتظار نبرد با دشمن هستند.

شهاب بیان کرد: ما از چیزی هراس نداریم زیرا شهادت بزرگترین آرزوی ماست و این توانایی را داریم که وارد نبردی طولانی مدت شویم که دشمن را به فرسایش بکشاند.

وی افزود: نبرد آینده با تصمیم و اراده مقاومت و در زمانی که مقاومت اراده کند آغاز می شود و از این پس این دشمن نیست که جنگ و زمان و مکان آن را به ما تحمیل و یا اینکه ما را غافلگیر کند زیرا مقاومت در طول سال های گذشته و در جنگ های گذشته تجربه های خوبی کسب کرده است.

این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اضافه کرد: کابینه جدید نتانیاهو یک کابینه سست و پوشالی است که از مشکلات بسیاری روبرو است و صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی با اختلافات و تفرقه دست و پنجه نرم می کند به همین خاطر دولت این رژیم تلاش می کند با راه انداختن جنگی جدید، بر ناکامی ها و مشکلات داخلی سرپوش بگذارد.

شهاب گفت: دولت های گذشته صهیونیست ها این سیاست را آزموده اند و شکست خوردند و عمر سیاسی برخی از مقامات این حکومت ها به پایان رسید و یا به زندان افتادند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد جمعه در واکنش به شلیک راکت به سرزمین های اشغالی، نوار غزه را بمباران کردند و نیروهای مقاومت نیز در پاسخ با آن مقابله کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی یک مرکز متعلق به نیروهای مقاومت در مرکز نوار غزه را ۱۵ بار بمباران کردند.

یک مرکز دیگر نیز در جنوب شهر غزه با چندین موشک هدف قرار گرفت، همچنین اطراف یک نقطه رصد در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه نیز بمباران شد.

منابع محلی همچنین گزارش دادند که ضد هوایی های گروه های مقاومت فلسطین در آسمان شمال نوار غزه در مقام مقابله با جنگنده های رژیم صهیونیستی برآمدند.

این منابع اعلام کردند که نیروهای مقاومت دو موشک زمین به هوا به سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان خانیونس شلیک کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha