۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85010952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت ساری: پروژه اروپایی تضعیف سپاه شکست خورده است

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به تلاش های اتحادیه اروپا برای ضربه زدن به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این پروژه تضعیف سازی اروپاییان شکست خورده است و بار دیگر آنها برای انجام برنامه های خود موفق نشدند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه های نماز عبادی - سیاسی جمعه ساری افزود: اتحادیه اروپا پروژه تحریم سپاه را راه انداخت اما به این درک نرسید که آمریکا به عنوان دشمن بزرگ هم‌ نتوانست برنامه های خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد: اتحادیه اروپا با این اقدام خود به دنبال آن است که سپاه نهادی مقدس و مقتدر را تضعیف کند اما نتوانست موفق شود.

امام جمعه موقت ساری گفت: در جنگ شناختی و ادراکی که دشمن شروع کرده است، مستقیم باورها و عقاید را نشانه می گیرد که تمرکز بر روی افراد کم اعتقاد و ضعیف اعتقاد است و برای این کار تصویر سازی می کنند.

حجت الاسلام نصوری افزود: دشمنان در جنگ شناختی، تاکتیک اخبار جعلی ، تضعیف هویت، استفاده از افراد تاثیر گذار، امتیاززدایی از رسانه های خودی ،تزریق یاس، تحریک هیجانات و عواطف را بکار می گیرند.

وی ادامه داد: توهین به قرآن کار جدیدی نیست، هر کجا نگاه شیطانی است این موضوع اتفاق می افتاد.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: قرآن نقشه راه است لذا دشمن به دنبال خاموش کردن این چراغ راه است.

حجت الاسلام نصوری افزود: قرآن ، پرفروش ترین کتاب جهان طی سال‌های اخیر بوده و این نشان دهنده تعالیم و جایگاه این کتاب‌ است.

وی ادامه داد: گرایش به اسلام در دنیا زیاد شده است و به همین دلیل دشمنان دنبال روش های نفاق افتادند و گروهی همچون داعش را شکل دادند.

امام جمعه موقت ساری گفت: این توهین ها هشداری برای ما مسلمانان است که حفظ ، تدبر و اندیشه قرآن می بایست در نسل های کودک ، نوجوان و جوان تبیین شود.

حجت الاسلام نصوری در ادامه به حماسه ششم بهمن مردم آمل اشاره کرد و افزود: در حماسه ششم بهمن آمل که به نظام و انقلاب حمله شد مردم با هوشیاری فتنه دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران و هنرمندان تلاش کنند تا این حماسه کشوری در قالب هنر به نسل جوان تبیین شود که چطور فتنه ها با حضور خودجوش مردم خنثی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha