امام جمعه سمنان: هتک حرمت به قرآن گواه دشمنی با اسلام است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با محکومیت اقدام سخیف هتک حرمت به قرآن کریم گفت: اهانت به کتاب مقدس مسلمانان گواهی بر اسلام‌هراسی و دشمنی آشکار با دین مبین اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام خمینی(ره) افزود: اسلام‌خواهی در جهان ترویج یافته و محبوبیت دین اسلام برای دشمنان خوشایند نیست و با هتک حرمت به قرآن، اسلام‌ستیزی می‌کنند.

وی ادامه داد: هتک حرمت به قرآن کریم به بهانه آزادی بیان پذیرفتنی نیست و هر انسان حق‌جو در نقاط مختلف جهان اقدام سخیف دشمنان را محکوم می‌کند.

امام جمعه سمنان با اشاره در پیش بودن ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران، مردمی بود و باید دستاوردها و فلسفه این انقلاب برای نسل امروز تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) در ایران شکل گرفت تا پرچم دین بالا بماند، چرا که دشمنان در گذشته به دنبال کمرنگ کردن دین در بین مردم و ترویج فرهنگ غربی در جامعه بودند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فراگیر است و بر پایه جهان‌بینی با حمایت مردمی به پیروزی رسید که این پیروزی شکوهمند با آرمان‌های والا، خار چشم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران محدود به شهرها و مناطق ایران نیست، بلکه الگوی جهانی است و خدمتگزاری صادقانه و ایجاد رفاه نسبی برای تداوم انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: پشتیبانی از ولایت فقیه خار چشم دشمنان و رمز شکست دشمن در رسیدن به اهداف شومش است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کرد که جشن پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه تمام در استان برگزار شود.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه سراسری نماز افزود: اقامه نماز در تمامی مراکز فرهنگی و اجتماعی از جمله دانشگاه‌ها همواره مورد توجه ویژه باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به فعالیت دانشگاه فرهنگیان در سمنان اظهار کرد: کادر قوی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه فرهنگیان برای تربیت مربیان توانمند در مدارس اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن اعتکاف در ماه رجب افزود: مومنان اعتکاف و عبادت در ماه پرفضیلت رجب را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه سمنان در محکومیت اقدام سخیف هتک حرمت به قرآن کریم با مشت‌های کرده شعار روحمان فدای قرآن سردادند.

مرگ بر آمریکا، اهانت به قرآن مایه ننگ و خار است، قرآن کتاب نور است از دشمنی به دور است، از دیگر شعارهای نمازگزاران ولایتمدار سمنان در سرمای زمستان بود.

مردم دیار دارالمرحمه سمنان با شعارهای دیگری از جمله امت ما در ره حق بماند، تبت یدا ابی لهب بخواند، جسارت و اهانت ۲ حربه دشمن است، دین مبین اسلام دشمن اهریمن است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، ما ملت بصیریم، ذلت نمی‌پزیریم، خامنه‌ای خامنه‌ای خدانگهدار تو، بمیرد بمیرد دشمن خون خوار تو، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس، "آمریکا، انگلیس دشمن قرآن بود" و "آمریکا، اروپا مهد ظلم و ستم" سیلی محکمی بر صورت یاوه‌گویان زدند و پیام حمایت خود از ولی فقیه زمان را به جهان مخابره کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha