۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85011042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران خراسان جنوبی اهانت به قرآن را محکوم کردند

بیرجند - ایرنا - نمازگزاران خراسان جنوبی امروز همزمان با سراسر کشور در مصلی‌های نماز جمعه اقدام سخیف و ننگین اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اجتماع اعتراض‌آمیز برای محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم در مصلی‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد و نمازگزاران با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای انقلابی، توهین به مقدسات دینی در کشورهای اروپایی را محکوم کردند.

نمازگزاران در مصلی المهدی (عج) بیرجند با شعارهایی همچون «الله اکبر»، «قرآن کتاب نور است از دشمنی به دور است»، «در سایه ذلت مستکبران شیطان اهانت می‌کند به قرآن» خشم و انزجار خود را از این اقدام ابراز داشتند.

«آمریکا، اروپا مهد فساد و ظلمت؛ مسیر آنان بود مسیر ظلم و ذلت»، «خطوط قرمز ما پیغمبر است و اسلام»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن»، «شعار کوبنده ما همین است قرآن تمام جان مؤمنین است» از دیگر شعارهایی بود که در مکان‌های اقامه نماز جمعه سر داده شد.

قشرهای مختلف مردم همچنین شعارهای «ما جان فدای مکتبیم، فدائیان رهبریم»، «جمهوری اسلامی رهرو دین مبین، آمریکا و اسرائیل دشمن قرآن و دین» ،«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق»، «خونی که در رگ ماست هدیه به مکتب ماست» سر دادند.

این اجتماع اعتراض‌آمیز امروز در سراسر استان برگزار شد و نمازگزاران در شهرهای مختلف خراسان جنوبی، اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.   

راسموس پالودان" یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه اول بهمن در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

این اقدام غیرانسانی شهروند اروپایی از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha