۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85011065
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امامان جمعه شهرهای استان بوشهر بر مبارزه با گرانی و جهاد تبیین تاکید کردند

بوشهر- ایرنا- امامان جمعه شهرهای استان بوشهر در خطبه‌های نماز این هفته خواستار جهاد تبیین توسط دلسوزان انقلاب در دهه فجر، نظارت بر بازار و مهار گرانی کالاها و نهادینه سازی فرهنگ نمازخوانی در میان نسل جوان و نوجوان شدند.

بوشهر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته و اینکه همه دلسوزان و صاحبان تریبون، دشمنی دشمنان را که چگونه جلوی پیشرفت کشور را گرفته، تبیین کنند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: همه کسانی که دارای تریبون و اندیشه هستند در دهه فجر باید به جهاد تبیین بپردازند و بگویند انقلاب اسلامی ایران چه خدماتی ارائه و به چه پیشرفت‌هایی دست یافته است.

امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان بر گرانی کالا نظارت کنند چون برخی قیمت‌ها با هیچ محاسبه ای تطابقی ندارد.

وی افزود: مردم از گرانی‌ها بشدت ناراحت هستند آنها پای نظام و انقلاب خود و تمام فراز و نشیب‌های ۴۴ سال گذشته ایستاده اند اما توقع دارند که نظارتی بر فضای اقتصاد جامعه شود که این چنین اجحاف صورت نگیرد.

صفایی بوشهری پدران، مادران، معلمان و اساتید وظیفه خود را در قبال نماز بشناسند و تلاش کنند گفت: این بسیار مهم است که مسئولان، والدین و معلمان نماز را در نهاد جوان و نوجوان فرهنگ‌سازی کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: مدارس، دانشگاه‌ها، صدا وسیما و سایر دستگاه‌های فرهنگ ساز در شمار اصلی برپا کنندگان نماز و نهادینه کردن این فرهنگ هستند.

گناوه

امام جمعه گناوه گفت: حضور مردمی، معنویت و عقیده اسلامی و رهبری سه عنصر مهم در تداوم استمرر انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: در طول۴۳ سال از عمر باشکوه انقلاب اسلامی، کشور و نظام به رغم دسیسه و توطئه ها و تحریم های دشمن، با حضور و پشتیبانی مردم، ایمان و توکل به خدا در سایه تبعیت از ولایت فقیه مقتدر و استوار مانده است.

وی اظهارداشت: در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و همه وظیفه داریم جشن های ایام دهه فجر را هرچه باشکوهتر و کیفی تر برگزار کنیم و افتخارات و دستاوردهای نظام را در مقایسه با دوران ستمشاهی به مردم بویژه جوانان بازگو کنیم.

رکنی حسینی با محکوم کردن اقدام هتاکانه کشور سوئد در به آتش کشیدن قرآن گفت: دشمن با چنین اقدام هایی قصد دارد حساسیت و عکس العمل مسلمانان جهان را بسنجند اما با واکنش های هوشمندانه امت و کشورهای بیشتر اسلامی روبرو شد.

اهرم

امام جمعه اهرم گفت: امروز به برکت خون شهدا و با وجود ستون خیمه ای به نام ولایت فقیه به جایگاهی رسیده ام که استقلال و آزادی ایران اسلامی حفظ شده است.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های نماز جمعه اهرم افزود: در ۴۴ سال گذشته تاکنون دشمن با تمام توان نتوانسته است خللی در اراده جمعی این مردم ایجاد کند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: دشمن همانطور که خود پیامبر را و اجداد طاهرینش را خوب می شناخت و همه آنها را به نحوی می خواست از بین ببرد امروز هم در ادامه همان کارها و فتنه‌هاست.

امام جمعه اهرم بیان کرد: مسئولان در دهه فجر به اطلاع رسانی از خدمات نظام و انقلاب اقدام کنند تا مردم نسبت به کارکرد مسئولان اطلاع کامل پیدا کنند.

وی تاکید کرد: هرگونه کوتاهی در بیان دستاوردهای دولت موجب باز شدن درهای جدید فتنه است.

پهلوزاده افزود: هدف دشمن از اهانت مدعیان آزادی نسبت به قرآن کریم اصل اسلام و قرآن است اما به کوری چشم دشمنان؛ قرآن و اسلام روز به روز در حال تعالی است و آنها در باتلاق خودساخته گرفتار شده اند.

برازجان

امام جمعه دشتستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران و خاطره این دهه مبارک بزرگترین خاطره ملت ما بعد از ورود اسلام به ایران است 

حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه برازجان افزود: دهه فجر تجدید قوای نیروهای انقلاب و تجدید میثاق ملت با انقلاب و مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران است.

وی  اصلی ترین نقطه تهاجم دشمنان علیه نظام اسلامی را قبضه افکار عمومی عنوان کرد.

مصلح با اشاره به اهانت دشمن به قرآن مجید گفت: این اقدام دشمن حرکتی غیرمنطقی، ضد حقوق بشر است و این اقدام از سوی مسلمانان محکوم و آن را در راستای ترویج اسلام ستیزی، اشاعه تنفر و تفرقه بین جوامع و انسان‌ها عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha