۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85011083
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران البرزی توهین به قرآن کریم  را محکوم کردند

کرج - ایرنا - نمازگراران البرز امروز جمعه با برپایی اجتماعی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بعنوان یک توطئه صهیونیستی علیه مقدسات و جهان اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اول بهمن ماه جاری در کشور سوئد، در موج جدیدی از اسلام ستیزی، قرآن کریم را در پشت دیوار حمایتی پلیس مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم به آتش کشیدند.

غربی هایی که مدعی آزادی بیان هستند بر این توهم هستند که به دلیل همین آزادی می توانند به مقدسات حدود ۲ میلیارد مسلمان در جهان بی احترامی کنند که از نظر عقلانی مساله ای رد شده است.

متاسفانه قرآن سوزی و اهانت به مقدسات مسلمانان از سوی برخی گروه ها با همراهی پلیس در برخی کشورهای غربی مانند هلند یا سوئد،بیانگر حمایت دولت های این کشورها از هتاکان به مقدسات الهی است.

بر اساس آمار، جمعیت مسلمان اروپا رشد شتابانی دارد و در این میان، سوئد و فرانسه در رتبه‌های نخست قرار دارند که به نظر می‌رسد افزایش اقدامات اسلام‌ستیزی با حمایت دولت‌های اروپایی، با هدف مقابله با رشد جمعیت مسلمانان صورت گرفته است.

یکی دیگر از دلایل توهین به مقدسات مسلمانان در کشورهای غربی شکست سیاست های غربی صهیونیستی و آمریکایی در منطقه است چرا که در مقابل جبهه مقاومت کم آورده اند و امروز اینگونه با احساسات مسلمانان بازی می کنند.

در اینجا باید گفت که غربی های مدعی حامی حقوق بشر چرا به حقوق مسلمانان و مقدسات احترام نمی گذارند و امروز چهره پلید آنها برای آزادیخواهان جهان آشکار شده است.

امروز اسلام هراسی خود را در قالب توهین به ارزش های الهی در غرب نمایان ساخته و جبهه استکباری این چنین در مقابل اسلام ایستاده است ؛ بنابراین جهان اسلام باید بیش از پیش زمان شناس بوده و در مقابل جبهه کفر وحدت و یکدلی داشته باشد.

اینک این اقدام ننگین در کشور سوئد خشم و اعتراض بسیاری از کشورهای مسلمان را در پی داشته و در ایران اسلامی نیز اقشار و گروه های مختلف مردم نیز پای به میدان گذاشته و اعتراض خود را به کشورهای غربی بیان داشتند.

مردم ولایی استان البرز نیز امروز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه با تحمع در مصلای نماز جمعه کرج در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت‌های غربی و لایه‌های قدرت‌های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی به ساحت مقدس آخرین کتاب آسمانی نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان جهان انجام شد فریاد «مرگ بر صهیونیست» و «مرگ بر آمریکا» را سردادند.

مسیر آنان بُوُد مسیر ظلم و ذلت، جسارت و اهانت دو حربه دشمن است، دین مبین اسلام دشمن اهریمن است، اهانت به قرآن مایه ننگ دون است، قرآن کتاب نور است از دشمنی به دور است، اهانت به قرآن نشانه زبونی است و رسول آسمانی منادی خدایی است از دیگر شعارهای نمازگزاران البرزی در کرج بود.

از دیگر این شعارها، اسلام دین جاودانه باشد دین خداوند یگانه باشد، خطوط قرمز ما پیامبر است و قرآن، عواقبش وخیم است اهانت دشمنان/بُوَد همیشه بر لب شعار اهل ایمان و سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن بود.

نمازگزاران البرزی در این اجتماع که در محوطه مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد، خواستار اتحاد بیشتر جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha