۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85011094
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم ساماندهی شده است

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: توهین به قرآن کریم مسبوق به سابقه است و مربوط به زمان حاضر نیست، این حرکت ها به صورت حلقه ای و ساماندهی شده در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایت الله فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه توهین به قرآن هر چند وقت در یک کشور غربی سازماندهی شده است، گفت : گرایش اسلام خواهی به طور چشمگیری در دنیا گسترش یافته است و اسلام روز به روز رو به پیشرفت و توسعه است.

وی تصریح کرد: توسعه اسلام خواهی و گرایش عجیب به مکتب شیعه از طبقات دانشگاهی و فرهیختگان و بیداری اسلامی برای استکبار قابل پذیرش نیست.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام و دین هرچند وقت یکبار یک حرکت زشتی چون حمله به مرزهای مسلمانان اعم از قرآن و مرجعیت شیعه انجام می دهند تا ببینند واکنش مسلمانان چیست.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت واکنش سریع در مقابل دشمنان گفت: تمامی مسلمانان باید در برابر اهانت به قرآن کریم قاطعانه و سریع واکنش نشان دهند چرا که حیثیت و آبروی ما از قرآن است و این حرکات دشمنان سازماندهی شده و نخ یک تسبیح است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خدمات حوزه سلامت بابیان اینکه در دولت سیزدهم حدود ۶ میلیون مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند از متولیان این حوزه در کشور خواست: به بیماران صعب العلاج در تامین هزینه های درمان و پوشش کاملتر بیمه ای آنان توجه ویژه ای کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha