امام جمعه شهرری: اهانت دشمنان به قرآن با عنوان آزادی بیان شرم آور است

شهر ری - ایرنا - امام جمعه شهرری گفت: اهانت شرم آور و دیوانه وار دشمنان نسبت به قرآن کریم آنهم با نام آزادی بیان و آتش زدن آن، خباثت و بی حیایی آنها را نمایان کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ری نسبت یه هتک حرمت قرآن کریم توسط غربیها اظهار داشت: این رفتار آنان بیانگر وحشت دشمنان است که دست به این کارهای جنون آمیز می زنند وبه دستور آمریکا در هلند، سوئد وفر انسه به ارزشهای اسلام و قرآن و مرجعیت چنین جسارت و سپاه مقتدر ما را تروریست اعلام می کنند.

وی با اشاره به موضع گیریهای رهبر معظم انقلاب در برابر این اعمال بی شرمانه ادامه داد: معظم له می فرمایند هرروز که می گذرد قرآن روشن و پر فروغتر در جهان می شود و آینده از آن اسلام است و قرآن هم حیات دارد و با این کارها نمی شود نور آنرا خاموش کرد.

شاه‌چراغی افزود: در آستانه دهه مبارک فجر هستیم این انقلاب خدایی که به رهبریت امام راحل توسط همین مردم انقلابی به پیروزی رسید و ۴۴ سال است دشمنان انقلاب خیلی سعی کردند که انقلاب را تضعیف کنند و کارآن را تمام شده تلقی نمایند، ولی ما مقتدرانه ایستادگی کردیم و در برابر تحریمها، ترورها و شیطنت آنها گردی بر انقلاب ننشست.

وی اظهار داشت: ما باید قدردان این انقلاب باشیم، این انقلاب امید مستضعفان عالم است و آنها چشم بر این انقلاب دوخته اند.

نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه، شعارهایی بر علیه دشمنان انقلاب و هتاکان به ساحت مقدس قرآن کریم و مراجع سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha