پاسداران و فعالان قرآنی مهریز یزد تجلیل شدند

یزد- ایرنا- جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و فعالان قرآنی مهریز یزد جمعه شب با حضور مسئولان و مردم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین به دلیل اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین هتک حرمت به مقدسات به خصوص قرآن مجید صورت گرفت.

در این مراسم که مردم مومن و ولایتمدار و مسئولان نهادها و ادارات حضور داشتند ابتدا به پاس خدمات مختلف پاسداران انقلاب اسلامی عکس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شد.

همچنین تعدادی از نونهالان با تقدیم شاخه‌های گل از تلاش‌های مخلصانه بسیجیان و سپاهیان در مهریز قدردانی و اقدام اخیر ذلیلانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران را محکوم کردند.

در ادامه توسط امام جمعه و فرماندار مهریز با تقدیم تابلو از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کلام وحی از دو فعال فرهنگی و قرآنی شهرستان قدردانی به عمل آمد.

این برنامه به منظور تکریم فعالان عرصه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و محکوم کردن اهانت به مقدسات به خصوص کلام وحی در فضایی معنوی صورت گرفت .

همچنین مقرر شد در هفته آینده کار تجلیل از بقیه فعالان قرآنی شهرستان به مرور در مناطق مختلف شهرستان به عمل آید و ترویج معارف دینی روز به روز در منطقه گسترش یابد.

پاسداران و فعالان قرآنی مهریز یزد تجلیل شدند

در این مراسم امام جمعه مهریز به اهمیت حضور مردم در صحنه و نقش بسیج و سپاه و فعالان قرآنی در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با محکوم کردن تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اهانت به قرآن کریم آن را توطئه دشمنان ذکر کرد که با بصیرت مردم و هوشیاری همگان نقش بر آب است.

اخیرا یک شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی، چند روز قبل در اقدامی موهن یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند و او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.

این اقدام اسلام ستیزانه از سوی کشورهای مسلمان به شدت محکوم شد و دولت ها و شهروندان کشورهای ایران، مصر، کویت، امارات متحده عربی، قطر، عربستان، اندونزی، اردن، مغرب، ترکیه و برخی تشکل های غیر دولتی مانند الازهر مصر، مجمع جهانی علمای مسلمان، سازمان همکاری اسلامی، شورای همکاری خلیج فارس، ترکیه و گروه انصارالله نیز در محکومیت این اقدام بیانیه صادر کردند .

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha