۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰:۳۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85011363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازیکن پرسپولیس: داور نتوانست بازی را مدیریت کند

اهواز - ایرنا - هافبک ملی پوش پرسپولیس با اشاره به عدم توانایی داور در مدیریت بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: اگر این شرایط در فوتبال مان ادامه داشته باشد دیگر بازی نمی کنم.

به گزارش ایرنا، وحید امیری جمعه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: اتفاقاتی که کنار خط می‌افتاد حتی در مورد اعتراض به اوت دستی بیش از حد بود و موعود بنیادی‌فر متاسفانه نتوانست بازی را مدیریت کند.

وی افزود: وقتی آن ضربه به دیاباته خورد، حتی بازیکنانی که داخل زمین پرسپولیس بودند صدای برخورد را شنیدند اما متاسفانه داور برای ما پنالتی نگرفت.

بازیکن پرسپولیس گفت: در بازی قبلی هم داور برای ما پنالتی نگرفت. نمی‌شود یک یا دو بازی بگوییم داور اشتباه کرد، از فوتبالی که بخواهیم به داور فشار بیاوریم و از این طریق برنده بازی شویم، متنفرم.

وی افزود: امروز دیدید که توپ جمع‌کن دو، سه بار بی‌دلیل توپ را وسط زمین شوت کرد. چرا باید این کار را انجام بدهد؟ آیا این کار جوانمردانه است؟ این حرکات روح فوتبال را خدشه‌دار می‌کند. اگر ادعا دارید که فوتبال ما باید حرفه‌ای باشد و با فوتبال کل دنیا مقایسه شود باید خیلی بهتر از اینها باشیم.

امیری گفت: قبول دارم نبود VAR به فوتبال ما لطمه زده است اما داوران هم باید خودشان درایت داشته و قاطع باشند. داوران نباید تحت تأثیر اتفاقات کنار زمین قرار بگیرند، انتظار داریم ناظر بازی هم در این گونه موارد خیلی قاطع‌تر دخالت کند.

وی افزود: ما حداقل می‌توانستیم یک امتیاز از بازی با فولاد بگیریم، اما چه کسی می‌تواند این موضوع را جبران کند؟ در بازی قبلی و در دیدار با فولاد یک پنالتی برای ما نگرفتند. داوران هم خانواده دارند و نباید خانواده آنها را تحت فشار گذاشت، اما خودشان هم باید مدیریت کنند.

هافبک پرسپولیس گفت: قبول دارم که داوران پول حرفه‌ای نمی‌گیرند و تحت شرایط سختی هستند اما با وجود این مسائل، خودشان قضاوت کردن را قبول کردند لذا باید بهترین قضاوت را داشته باشند. امیدوارم اتفاقاتی که در بازی‌های بعد می‌افتد ختم به خیر شود تا دیگر چنین صحنه‌هایی نبینیم.

دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha