۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85011607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حزب الله: عملیات قدس پاسخی سریع به جنایات صهیونیست ها بود

بیروت - ایرنا - حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای عملیات شهادت طلبانه یک مبارز فلسطینی در شهر اشغالی قدس را که به هلاکت تعدادی از صهیونیستها منجر شد، تبریک گفت و آن را پاسخی سریع و قاطع به جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن دانست.

در بیانیه حزب الله آمده است: این عملیات شجاعانه ترس را به دل این رژیم اشغالگر انداخت و محاسبات آن را بر هم زده و شکنندگی امنیت این رژیم را بر ملا کرد.

حزب الله در این بیانیه همبستگی کامل خود را با مردم و گروه های مقاومت فلسطین اعلام داشت و بر حمایت کامل از اقدامات گروههای مبارز فلسطینی در جهت بازدارندگی در برابر رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حزب الله با انتقاد و محکوم کردن مواضع دوگانه برخی کشورهای غربی و عربی افزود: این کشورها در قبال جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین که منجر به شهادت تعدادی از مردم مظلوم فلسطین شد، سکوت کرده و در عین حال عملیات شب گذشته شهید "خیری علقم" در شهر اشغالی قدس و عملیات سایر گروههای مقاومت فلسطینی را که در پاسخ به جنایات این رژیم انجام می شود، محکوم می کنند.

پیش تر وزارت خارجه ترکیه و امارات متحده عربی در بیانیه‌هایی عملیات استشهادی جمعه شب این جوان فلسطینی در شمال قدس را محکوم کردند.

حزب الله در پایان تاکید کرد کرد که سلاح رزمندگان مقاومت تنها راه حل پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و پیروزی نهایی مردم فلسطین است.

در عملیات شهادت طلبانه شامگاه گذشته «خیری علقم» جوان مبارز فلسطینی در قدس اشغالی، ۷ شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی عملیات شهادت طلبانه قدس را یکی از سخت ترین عملیات های مقاومت در سالهای اخیر عنوان کردند.

عملیات شهادت طلبانه قدس تنها یک روز پس از یورش وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به ارودگاه جنین و شهادت ۱۰ فلسطینی صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha