زمین طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تامین شده است

مراغه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مراغه گفت: زمین مورد نیاز برای تمام واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تامین شده است.

«رحمت عطایی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مراغه از این لحاظ جزو شهرستان‌های پیشگام در سطح آذربایجان‌شرقی است، اعلام کرد: واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۶ هزار نفر هستند و در مرحله نخست یکهزار واحد از این تعداد در حال اجراست.

رییس اداره راه و شهرسازی مراغه نیز با بیان اینکه ۱۸ هزار نفر از اهالی این شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند، بیان کرد: این طرح در گام نخست با سه پروژه شامل ۵۰۰ واحدی شرکت توسعه و عمران مراغه، ۴۰۰ واحدی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و ۲ هزار واحدی سازمان بسیج سازندگی برای ۶ هزار واجد شرایط اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پروژه ۵۰۰ واحدی توسعه و عمران مراغه اظهار داشت: این پروژه در شهرک گلشهر و در ۲۵ بلوک اجرا می‌شود و اکنون در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد.

رییس اداره راه‌وشهرسازی مراغه به پروژه ۴۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) نیز اشاره کرد و افزود: ۲۴۰ واحد از این تعداد دارای ۵۰ درصد و ۱۶۰ واحد دیگر دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

زمین طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تامین شده است

«محرم‌پور» همچنین اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی را یادآوری کرد و افزود: در این راستا به ۲۰۱ واحد مسکونی از طریق بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا سبز بودن فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) و متأهل یا سرپرست خانوار بودن از جمله شرایط بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha